Random cykelbild

Random cykelbild
:-)

252588245677.jpg

Random cykelbild
En sådan lustig två-personers ligg/vanlig cykel jag såg häromdagen! Märket var "Rake" eller något liknande, morsan kom efteråt på egen cykel. Såg härligt ut, konceptet.

Bilagor

• 20170826_112016_HDR.jpg
    20170826_112016_HDR.jpg
    114.2 KB · Besök: 171
Random cykelbild
Det har börjat en ny tv-serie, "Vår tid är nu". Som är inspelad i Göteborg/Jonsered. Här är det gamla fina cyklar som gäller. De fattade ju redan då att det är feta däck man vill ha, men gråa är rätt ute nu. Undrar om man kan hitta gråa 2"-slicks!? :)

Bilagor

• Vår tid är nu 02.jpg
    Vår tid är nu 02.jpg
    145.9 KB · Besök: 180
Random cykelbild
Sambal Oelek sa:
Det har börjat en ny tv-serie, "Vår tid är nu". Som är inspelad i Göteborg/Jonsered. Här är det gamla fina cyklar som gäller. De fattade ju redan då att det är feta däck man vill ha, men gråa är rätt ute nu. Undrar om man kan hitta gråa 2"-slicks!? :)

Fråga dig för på cykelhistoriska föreningen på Facebook.

Random cykelbild
haha, kolla här, läste om militärcyklar och då såg jag "BSA Airborn Bicycle", Brompton måste fått en del inspiration av denna. Kolla vingmuttrarna på ramen. Denna modell är också med motor! :)

PARA_CYCLEMASTER_10.jpg

Random cykelbild
Sambal Oelek sa:
haha, kolla här, läste om militärcyklar och då såg jag "BSA Airborn Bicycle", Brompton måste fått en del inspiration av denna. Kolla vingmuttrarna på ramen. Denna modell är också med motor! :)

Den var lite ruggig. Men däremot Husqvarna damcykeln, jäklar vilken snygging :)

Random cykelbild
Sambal Oelek sa:
Ser inte vajern till frambromsen lite onödigt lång ut?

Och sen var det ju det här med vilken sida man vänder mot kameran när cykeln ska fotas. Fast det kanske är annorlunda när man har "intressanta saker vid bakhjulet" att visa upp!?

Tillbaka
Topp