Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Markus F skrev:
-------------------------------------------------------
> Enligt uppgift så sitter Mollo och Larsson och
> kolhydratladdar nånstans i norra tyskland just
> nu..
Markus F skrev:
> Enligt uppgift så sitter Mollo och Larsson och
> kolhydratladdar nånstans i norra tyskland just
> nu..
Japp, Holdorf blev det och den lokala puben Apollo 13. Becks, apfelkorn o massa annat.
"Ich bin ein Berliner"
Nu är vi söder om Paris, sitter på rummet och provar öl. Cerberos och snackjanne är här också och hälsar.
Det var några av randonne åkarna här som skulle köra Paris - Brest - Paris som för ett tag sedan hade köpt ramväskor som jag tror heter ironman. Är det någon som vet/kommer ihåg var de fick tag på dessa jag har för mig att det var en nätbutik eller är jag bara ute och seglar.
nypan skrev:
> Skogling skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Så där ja. Det är så man är van att se
> > karln:
> Ja eller hur :-o
Klockan 7:30 dagen efter ringde Johan's sambo Linda och undrade var han var. :o
???? Den där uppladdningen kan ju aldrig fungera! Nu blir jag orolig. Man ser ju på bilden att Mollo har svårt att svälja eländet.
Ut på stan och hitta ett par Grimbergen eller vad somhelst.
Satan vad vackra ni är!
Måste också börja cykla långt och köpa dyra och lätta prylar så jag blir sådär snygg.
Vi måste nog göra något för hemvändarna. Efter den uppladdningen och sedan climax i Frankrike kan de drabbas av någon post-traumatisk chock. Frågan är om öl räcker som botemedel. Finns det någon med examen i någon psykologisk eller psykiatrisk gren är det nog dags att kliva fram nu:)
De kommer att ha druckit vad som anses vara världens näst bästa öl när de kommer hem är jag rädd, så där får vi det lite svårt att konkurrera... Om det nu inte finns någon som sitter och tjuvhåller på lite Kaggen Stormaktsporter från Närke Kulturbryggeri? Den anses nämligen vara världens bästa öl. :)