Raggamuffin
Aktiv medlem
[Randonnee] [Kalender] 200km Brevet - Lund 19/3
Örkelljunga
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spacekitty sa:Kortbyxorna är framme i Hishult.
NLC sa:För övrigt ska läggas till protokollet att o*****m ska ha en stor eloge för ett ännu större dragjobb.
ohellstrom sa:Skål bönder, imorgon kör vi skit!
ohellstrom sa:NLC sa:För övrigt ska läggas till protokollet att o*****m ska ha en stor eloge för ett ännu större dragjobb.
Nästan så att o********m rodnar.
Samma person fick av sig knävärmarna med ca 5 mil kvar. Det var en härlig dag och slutstämpling på junk food-etablissemang var praktiskt. Dock fick vi relokera för att få öl.
Skittrött? Nej, inte riktigt.
Skål bönder, imorgon kör vi skit!
GoranS sa:ohellstrom sa:NLC sa:För övrigt ska läggas till protokollet att o*****m ska ha en stor eloge för ett ännu större dragjobb.
Nästan så att o********m rodnar.
Samma person fick av sig knävärmarna med ca 5 mil kvar. Det var en härlig dag och slutstämpling på junk food-etablissemang var praktiskt. Dock fick vi relokera för att få öl.
Skittrött? Nej, inte riktigt.
Skål bönder, imorgon kör vi skit!
Inte trött - kör en vända till och upprepa till den korrekta tröttheten sätter in!
marr sa:Jenny hoppa precis på tåget i Lund :p missade bilden tyvärr.
garfunkel sa:Gått om dragvilligt folk gav en riktigt snabb åkning upp till Hishult. Blev mer och mer ängslig eftersom vi aldrig mötte snabbgruppen? Har vi kört fel? Har snabbgruppen kört fel? Men jo då, några kilometer innan stämpling kom klungan i full fart med o*****m i spets.
.
garfunkel sa:Gått om dragvilligt folk gav en riktigt snabb åkning upp till Hishult. Blev mer och mer ängslig eftersom vi aldrig mötte snabbgruppen? Har vi kört fel? Har snabbgruppen kört fel? Men jo då, några kilometer innan stämpling kom klungan i full fart med o*****m i spets.
Hängde på Jenny W och Raggamuffin på vägen hem. Jenny körde stenhårt i alla uppförsbackar och jag kände att skulle aldrig funka hela vägen hem. Släppte med drygt 6 mil kvar och solokörde hem. Tror det blev min bästa tid hittills på en 200k. Sedan undrar jag var motvinden kom ifrån, den hade jag inte beställt och det brukar aldrig blåsa motvind i Skåne annars ;)
Kul förresten att träffa Rymdkatten i Hishult.
Nu har jag däckat i soffan med pizza och Guiness. Kommer lätt att sova som en gris i natt.
Jenny W sa:"Körde stenhårt i alla backarna". Hahahahahaha :D