Randonnéepremiär, vad tänka på?

Granman sa:
Peth sa:
JojjeM sa:
Men 20 maj borde det vara sol, medvind och lite lagom försommarvärme va :)

/Johan

Minst!

Låt oss iaf hoppas.

Jag kommer ihåg en kall, blåsig lördag i norduppland i oktober förra året. En randonnör hemmahörande i Bollnästrakten uppslapp då - under en lång förning i motvinden - ett plötsligt, ljudligt och övertygat "jag HATAR Uppland!!" :)

(Själv hukade jag bäst jag kunde där tätt bakom och hatade Uppland lite jag med. Då iallafall. Blev ju bättre sen.)

Inga backar iaf! ?

Granman sa:
Peth sa:
JojjeM sa:
Men 20 maj borde det vara sol, medvind och lite lagom försommarvärme va :)

/Johan

Minst!

Låt oss iaf hoppas.

Jag kommer ihåg en kall, blåsig lördag i norduppland i oktober förra året. En randonnör hemmahörande i Bollnästrakten uppslapp då - under en lång förning i motvinden - ett plötsligt, ljudligt och övertygat "jag HATAR Uppland!!" :)

(Själv hukade jag bäst jag kunde där tätt bakom och hatade Uppland lite jag med. Då iallafall. Blev ju bättre sen.)

Tänk så fort man glömmer. :-)

Trodde randogrejen var obefintlig i Gävleborgs län. Fränt!
Håller mitt knä så ska jag cykla långt... Lite mer halvfärdiga vägar än i södra Sverige tycker jag dock.

NickPick sa:
Trodde randogrejen var obefintlig i Gävleborgs län. Fränt!
Håller mitt knä så ska jag cykla långt... Lite mer halvfärdiga vägar än i södra Sverige tycker jag dock.

Man får ta sig utomsocknes för randocykling om man är hälsing. Men det går det med.

En fråga, om man råkar ha tillgång till en sommarstuga åtta meter från banan, får man övernatta där samt ladda upp med mat och fräscha kläder för den fortsatta färden?

Tillbaka
Topp