Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Raggamuffin sa:Typiskt! Hade inte GPSen dött hade jag ju varit i topp :)
Bengt-re sa:Raggamuffin sa:Typiskt! Hade inte GPSen dött hade jag ju varit i topp :)
Surt.... ?
Raggamuffin sa:Typiskt! Hade inte GPSen dött hade jag ju varit i topp :)
Arsozath sa:Raggamuffin sa:Typiskt! Hade inte GPSen dött hade jag ju varit i topp :)
Säker på att den inte ligger kvar på enheten? Första milen alltså?
Kolla om du manuellt kan ladda upp den till strava. Koppla in i pc och leta runt lite. Lycka till.
Personligen skipper jag detta i år. Fokus på kvalitetspass på trainern istället, som jag visserligen hoppade över i dag.... hmmm.
Banyan sa:05:20 och dags att ge sig ut. Lyckades få ihop 10.8 mil i den fruktansvärda motvinden. En krasch lyckades jag även få till så nu har jag en helt uppskrapad underarm. Ser framemot nya mil imorrn!
nille sa:Skapar en festivesverige klubb i Strava så kan vi peppa varandra .
https://www.strava.com/clubs/246202
ä ju bara o ta bort den sedan när vi klarat detta
Bengt-re sa:Banyan sa:05:20 och dags att ge sig ut. Lyckades få ihop 10.8 mil i den fruktansvärda motvinden. En krasch lyckades jag även få till så nu har jag en helt uppskrapad underarm. Ser framemot nya mil imorrn!
Aj. Vad hände?
Banyan sa:Bengt-re sa:Banyan sa:05:20 och dags att ge sig ut. Lyckades få ihop 10.8 mil i den fruktansvärda motvinden. En krasch lyckades jag även få till så nu har jag en helt uppskrapad underarm. Ser framemot nya mil imorrn!
Aj. Vad hände?
Det har inte varit något halt alls under dagen utan temperaturen har legat på 4-5 grader. Helt plötsligt börjar bakhjulet jazza fram och tillbaka och sen försvinner framhjulet. Efter jag glidit några meter och ställt mig upp så inser jag att det är så halt att man inte ens kan stå på vägen.
När jag ställt mig vid vägkanten kommer en bil i hög fart som börjar sladda från sida till sida på vägen och jag får slänga mig i diket för att undvika bilen.
Riktigt otäckt faktiskt!
NLC sa:Ork är bara en funktion av sträcka vs tid. Tar man det lugnt och fint å inte kör på glykogenet är det bara att trampa (nej autocorrect inte "tramsa") på. Bon voyage, jag ser fram emot att få köra rundan i september :-)
Raggamuffin sa:Ligger i mors soffa med nackspärr och tanken på att cykla idag lockar inte så hårt :P
Jeppe_E sa:Misärväder deluxe i Skåne i morgon...
Jenny W sa:Jeppe_E sa:Misärväder deluxe i Skåne i morgon...
Äh. Ser väl inte sååå pjåkigt ut? Kommer få lite motvind på vägen hem bara... Så att man verkligen krämar ut de sista krafterna.
Raggamuffin sa:Över 20 i byarna. Som det kändes idag så fixar jag nog inte så långt imorgon. Får hoppas det rättar till sig lite i natt.
Raggamuffin sa:Det är ju sant :P
Kvastbil sökes.