Reda ut begrepp
HEj på er! Hoppas jag inte är den enda som blir förvirrad över alla begrepp i genren Mountainbike. Det är så att jag är sugen på att kunna åka downhill om jag känner för det men kanske inte är beredd att köpa endast en DH cykel för detta ändamål. Jag skulle vilja ha en som det går att köra All mountain med också. Vad innebär Freeride?? är det bikeparks/dirt??
Kan tänka mig lägga 25.000 max på en sådan cykel och kollat lite på TREK Scratch serien, dyr som få men ser ut att kanske passa mina önskemål. Är det någon som har erfarenhet av liknande dilemma??
Ett mycket bra forum för övrigt.
Har en hardtail cykel idag, men kommer troligtvis att sälja den för en "allt i ett" cykel med heldämpning. Någon som är sugen på en RADON Team 7 från 2010? :=)
Kan tänka mig lägga 25.000 max på en sådan cykel och kollat lite på TREK Scratch serien, dyr som få men ser ut att kanske passa mina önskemål. Är det någon som har erfarenhet av liknande dilemma??
Ett mycket bra forum för övrigt.
Har en hardtail cykel idag, men kommer troligtvis att sälja den för en "allt i ett" cykel med heldämpning. Någon som är sugen på en RADON Team 7 från 2010? :=)