Reklamation

Flaya

Medlem
Reklamation
Hej alla goa glada människor.
Vill ha eran åsikt här.
Jo jag köpte en Emtb hoj av märket Superior 8089 men saken är att jag inte fick med en adapter mellan laddare och batteri men först vid köp inte ens laddaren så den var dom tvungen att beställa så den kom 2 dagar efter.
Nu har jag ringt 2 gånger och frågat efter adapter men 14 dagar senare så har den inte kommit per post.
Jag är sugen på att lämna tillbaka cykeln tack vare allt strul kring adapter,ja inge stora saker men dock en principiell sak.
Fråga till er,vad hade ni gjort i detta läge?

Hälsningar Roger.

Reklamation
När jag kom dagen efter för att köpa cykeln så fick jag till svar att dom inte hittar laddaren så den var dom tvungen att beställa den men jag tog med mig hojen.
2 dagar senare så hörde dom av sig och sa att laddaren har kommit,åkte in för att hämta den.
Körde några mil med hojen för att sedan ladda men såg då att adaptern inte var med.
Efter upprepade samtal så har den inte kommit alltså 2v senare.
Det komiska är att tjejen fick sin adapter men den passade inte.
Känner en viss irritation.
Ledsen att jag belastar er med detta men ville bara fråga vad ni hade gjort?

Reklamation
När jag kom dagen efter för att köpa cykeln så fick jag till svar att dom inte hittar laddaren så den var dom tvungen att beställa den men jag tog med mig hojen.
2 dagar senare så hörde dom av sig och sa att laddaren har kommit,åkte in för att hämta den.
Körde några mil med hojen för att sedan ladda men såg då att adaptern inte var med.
Efter upprepade samtal så har den inte kommit alltså 2v senare.
Det komiska är att tjejen fick sin adapter men den passade inte.
Känner en viss irritation.
Ledsen att jag belastar er med detta men ville bara fråga vad ni hade gjort?
Är det en shimano motor med ett darfon batteri?
Kan ju vara så att deras leverantör/återförsäljare strular men bäst är väl att ta ett snack där du köpte den och lägga fram det som det är, när kan du få adaptern och snacka om ev kompensation för att du då inte kunnat använda din nya cykel fullt ut.
Förstår man blir frustrerad när det gått 2 veckor

Reklamation
Är det en shimano motor med ett darfon batteri?
Kan ju vara så att deras leverantör/återförsäljare strular men bäst är väl att ta ett snack där du köpte den och lägga fram det som det är, när kan du få adaptern och snacka om ev kompensation för att du då inte kunnat använda din nya cykel fullt ut.
Förstår man blir frustrerad när det gått 2 veckor
stämmer,Superior Exf 8089 så shimano motor.
Cykeln är bra men känner samtidigt att det vart ett förhastat köp..
Ringer dom i morgon så får vi se vad som händer.

Tack för eran åsikt kring detta👍

Tillbaka
Topp