Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Följande behöver fixas;Vad vill du ha gjort? Viss skillnad på att justera ett torpedonav eller att serva en DVO bakdämpare.
ah ok. tack :)ArtV är nära(?) Mölndal:
Det gör de inte. Hjulen på bilden är för skivbroms, cykeln har fälgbroms.
ah, tackGustavos på Glasmästaregatan i Krokslätt sägs vara bra, iaf för enklare grejer.
tänk att jag inte såg det uppenbara :)Det gör de inte. Hjulen på bilden är för skivbroms, cykeln har fälgbroms.
Lämnade in cykeln hos honom. Yes, trevlig!Jörgen på formligan. Kunnig, schyssta priser och trevlig.
Tack för tipset, den kände jag inte tillGustavos på Glasmästaregatan i Krokslätt sägs vara bra, iaf för enklare grejer.
Hej,
Pumpa slangen du fick punka på. Hitta var läckan är och finn motsvarande plats på hjulet. Är den innåt kolla fälgband. Är den utåt kolla däck. Klämm med finger på motgående yta och försök hitta orsak. Däck brukar vara hitta något som borrat sig in i däcket. Så här års ofta ståltråd, sommartid ofta glas. Är det innåt ofta dåligt fälgband. Har man möjlighet så kan man byta mot bättre annars så kan man lappa och laga med eltejp.Hej,
behöver dessa fälgar vårdas eller justeras på något särskilt sätt. Monterat fälgband och sett över fälgen men får punktering stup i kvarten. Nån som kan tipsa på vad jag kan göra?
okej, tackPumpa slangen du fick punka på. Hitta var läckan är och finn motsvarande plats på hjulet. Är den innåt kolla fälgband. Är den utåt kolla däck. Klämm med finger på motgående yta och försök hitta orsak. Däck brukar vara hitta något som borrat sig in i däcket. Så här års ofta ståltråd, sommartid ofta glas. Är det innåt ofta dåligt fälgband. Har man möjlighet så kan man byta mot bättre annars så kan man lappa och laga med eltejp.