Själv har jag häckat här på Happy i 2 år. I början blev jag liksom många andra rookies störd av en massa "ovidkommande" inlägg och bristen på struktur. Men sen insåg jag att man skall se Happy som ett antal (sunkiga) soffor i ett rum, befolkade av folk med MTB-cykling som största intresse, men också intresserade av och kunniga i mycket annat. Samtalet som förs böljar fram och tillbaka, en hel del blaj, men så fort en "seriös" fråga ställs kommer alltid intresserade svar. Man behöver inte lyssna till allt, utan man kan välja det man vill följa. Vem vet, kanske döljs något mycket intressant i "Nu går jag och bajsar"-tråden!
Till och med dessa ständiga frågor om vilken MTB man skall köpa, utan att den som ställer frågan orkar skriva något om hur han tänker använda hojen, får svar.
Det jag mest uppskattar med Happy är att det finns så många som hänger här som är djupt kunniga och som gärna delar med sig av sina kunskaper. Det här är ett mycket aktivt forum, och jag är övertygad om att en uppdelning eller strömlinjeformning av inläggen skulle göra Happy sämre.
Erik