[Renoveringstråd] From Varberg with Love
Fler hade varit fega…Är inte det lite fegt…? ?
…om de bara hade vågat.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fler hade varit fega…Är inte det lite fegt…? ?
Nya hjul, men till vilken cykel?Kommentarer överflödiga.
Visa bilaga 621933
Väldigt lik David Letterman
Visa bilaga 621946
Sidan tre och vi vet ju fortfarande inte var ni ska eller vem Love är!
Väldigt lik David Letterman
Visa bilaga 621946
Frågan är vem som är lik vem… ?Japp, skrev faktiskt det till @n3wton häromdagen. Väldigt likt.
Du åker från Varberg tillsammans med Love, mer än så har ännu inte avslöjatsFörklara!
Med vänlig hälsning,
//Trögfattarföreningen
PS. Du menar kanske ”varT ni ska”?. Riktning och placering. DS.
Du åker från Varberg tillsammans med Love, mer än så har ännu inte avslöjats
Håller med, kanonfin cykel!Så sjukt fin den har blivit!
Skända inte C E Johanssons minne. Det var han som införde precision i svensk och internationell industri. Han släppte inte ifrån sig tvivelaktiga produkter.Finjustering? Kedjorna på den tiden var nog inte så "säkra" till dimensionerna.
Skända inte C E Johanssons minne. Det var han som införde precision i svensk och internationell industri. Han släppte inte ifrån sig tvivelaktiga produkter.
Skändligen nämnde jag inte en tanke till jag hade igår, att skruven månde gjorde en kassett-krans till möjlig. ...En framtidssäkring på sätt och vis?Finjustering? Kedjorna på den tiden var nog inte så "säkra" till dimensionerna.
Japp, stämmer precis. Man kunde välja till en extra krans - sicken lyx va?Skändligen nämnde jag inte en tanke till jag hade igår, att skruven månde gjorde en kassett-krans till möjlig. ...En framtidssäkring på sätt och vis?
Men är den bra, boken?Kommentarer överflödiga.
Visa bilaga 621933
Det fixar kais01 med ett par fildrag med makitaverktyget.Tog en första provtur i dag: Allt fungerade men frikransen är slut. Den är lite skev och vill inte uppföra sig som den ska.
Köpte en fyrdelad frikrans på eBay som kommer ge mig de fruktansvärt lättcyklade växlarna 14-22. ??
Det fixar kais01 med ett par fildrag med makitaverktyget.
Färdig? Det blir man aldrig. Väntar på fyrdelad frikrans, att linda om styrlindan (den "gamla" blev förstörd av färgrester i min burk för shellac) och att det ska dyka upp ett par 37-635 Trelleborgsdäck från gubbe i Uppsala. Därför har jag inte fotat några "efterbilder" och lagt upp.Du verkar färdig. ...Då har jag ett nytt projekt åt dig.Visa bilaga 622328
Ja?Äsch, isoleringstejp och kugghjul...
Räcker lukten från dem för att hålla vildsvinen bortaSådär ja.
Räcker lukten från dem för att hålla vildsvinen borta
eller får du göra som kungsbackabon Bertil Teghult
![]()
Bertil pinkar revir vid tomtgränsen i Vallda – för att hålla vildsvinen borta
En dygnsleverans av urin är en svinbra idé. I alla fall enligt Bertil Teghult, 84 år, som sparar allt han kissar och vattnar vid tomtgränsen – varje dag. – Grannarnas tomter är uppbökade, men vildsvinen går aldrig in till mig, säger han.www.svt.se
Otroligt fin! Respekt att träna på en så gammal cykel! Men - används de inte är det ju lite poänglöst :)Redo för träningsrunda.
Visa bilaga 624812
Inte dåligt första turen på en så gammal hoj - tycker aldrig jag kommer mer än 2 km innan jag måste hem och åtgärda något. Sittställning eller mekaniskt :)Jag tog mig hit (såklart…) i alla fall.
Visa bilaga 624845
Att så sömlöst plocka upp det gula i ramen även i lindan är tamejden det snyggaste sen Austin-Healey!Redo för träningsrunda.
Visa bilaga 624812
Inte dåligt första turen på en så gammal hoj - tycker aldrig jag kommer mer än 2 km innan jag måste hem och åtgärda något. Sittställning eller mekaniskt :)
Att så sömlöst plocka upp det gula i ramen även i lindan är tamejden det snyggaste sen Austin-Healey!
Ändå skönt att du hoppade på tåget tillslut. Fetadäcktåget alltså. ?