Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med. Giant är kanske inte sexigaste märket i stan. Men de gör bra hojar, jag har en giant sedan tidigare, den har hängt med länge. Vem säljer giant mtb i Stockholm?Pluttis sa:Tycker faktisk Giant Anthem 2017 ser lovande ut med nya geometrin o lite längre slaglängd.
Har du vägt den?odbro sa:Yes, precis den gröna 29an.
Ja, precis över 13 som på bilden med ordentliga däck (970/850g), stänka monterad osv i strl XL. Hjulparet väger in på 1950g.onyx3 sa:Har du vägt den?odbro sa:Yes, precis den gröna 29an.
Nä, det tror jag inte alls på. För grov och tung, visserligen mindre slag men det är samma länkage. Nope det går bort. Sorry.Akik sa:varför inte en Kona Process 111? Något av en allt i allo. Inte världens lättaste cykel men man känner inte av vikten så mycket.
anderski sa:Grymt nöjd med min Kona Hei Hei Trail DL 2017.
Roligare hoj får man nog leta efter. Sitter och småflinar varenda runda!
DanielW sa:Neuron har 418 i reach i L? De där geometrisiffrorna ska man nog ta med en nypa salt. Nuvarande Nerve har 451. Men stämmer t ex kedjestag och hjulbasen kan den nog bli en höjdare (mtp på Canyons priser) med ett 29+-däck fram för att flacka ut lite.
DanielW sa:Neuron har 418 i reach i L? De där geometrisiffrorna ska man nog ta med en nypa salt. Nuvarande Nerve har 451. Men stämmer t ex kedjestag och hjulbasen kan den nog bli en höjdare (mtp på Canyons priser) med ett 29+-däck fram för att flacka ut lite.