Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte om det här kvalar in men tycker det verkar vara ett kap?
![]()
Övriga cykeldelar | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga cykeldelar enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Edit: Samma säljare har även en titan-kassett i samma serie
![]()
Övriga cykeldelar | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga cykeldelar enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Jag kan inte garantera något. Men det känns som något som @Kneecap skulle kunna bli lite exalterad över
Vilken tur att man inte är nyfiken utav sig...Men just nu lägger jag undan pengar till annat.
Vilken tur att man inte är nyfiken utav sig...
Nån som är sugen på en Crescent Mjölner ???Visa bilaga 469334Visa bilaga 469335
Va är de ens för ram? En gt?Ett sånt lustmord på en fin ram. Hade det varit på södra sidan av stan hade jag tatt den.
Visa bilaga 470043
GT Timberline, vet inte vilket år men den krackelerade lacken skriker ju rätt mkt nittital.Va är de ens för ram? En gt?
Utan att vara helt exakt så är det nog årgång innan -93. Jag tror det var då man började med att ha GT-loggan på downtube och modellnamnet på toptube istället för tvärtom. Typ 89-90 skulle jag tro.GT Timberline, vet inte vilket år men den krackelerade lacken skriker ju rätt mkt nittital.
Utan att vara helt exakt så är det nog årgång innan -93. Jag tror det var då man började med att ha GT-loggan på downtube och modellnamnet på toptube istället för tvärtom. Typ 89-90 skulle jag tro.
Finns det någon ultralite comp 2002 (eller nyare) ute någonstans? Borde lanserats för 20 år sen nu i dagarna
Tror den var tidigare. (Den blå). Ägaren visste inte men efter 2000 hade de väl den typiska lackeringen tror jag.Tjena!
Låg en lös ram till salu nyss, men f-n vet vart.