Ride of hope 2026

Ride of hope 2026
Förra året kunde jag bara vara med på den ena Zwift-rundan och då blev det 37,8 km. Nu planerar jag att vara med på båda så ska försöka få ihop betydligt mer än det.

Ride of hope 2026
Jaha, misslyckades med att hitta denna tråd. Men jag körde 60 km på Bauhaus Upplands Väsby i alla fall. Lätt sätt att få kännna sig lite snäll mot sjuka barn och få träna. Vill man prova kickrbike och Zwift så är det ett bra tillfälle.

Bilagor

• F8518C8D-8ECD-4D2F-9745-E240DAEE00B4.webp
    F8518C8D-8ECD-4D2F-9745-E240DAEE00B4.webp
    589.9 KB · Besök: 45
  • IMG_6927.webp
    IMG_6927.webp
    339.1 KB · Besök: 46
Ride of hope 2026
Jaha, misslyckades med att hitta denna tråd. Men jag körde 60 km på Bauhaus Upplands Väsby i alla fall. Lätt sätt att få kännna sig lite snäll mot sjuka barn och få träna. Vill man prova kickrbike och Zwift så är det ett bra tillfälle.
Såg att mam måste cykla där för att tävla om den. Känns inte som min grej att cykla ensam bland hemrenoverare som undrar vad det är för en kuf som cyklar i varuhuset....
Men bidrog med en 700 spänn genom dagens cykling, tack Bauhaus!

Ride of hope 2026
Trötta ben idag men hängde i stort sett hela loppet i klungan vid gruppledaren runt plats 200 då det var ett hyggligt zon2/3 tempo för mig. Slutade på ca 37km. Så om vi bara antar att ca 35 km kring plats 200 var någon typ av medel och med 400 deltagare så bör dagens event landat på ca 280'

Edit. Tog en snabb titt på leaderboarden och ca 125 st körde över 40km men endast 25 körde under 30 så snittet är nog högre än 35. 375 slutförde. Så det är nog över 300'

Ride of hope 2026
Precis. Trådens titel är ju eventet som helhet. Cykla så lite eller mycket man vill i något av varuhusen eller delta i något av de två zwifteventen där man "bara" har 60 min på sig.

Ride of hope 2026
Förra året kunde man som icke-Zwift-betalande köra sin månatliga gratistid under eventet, men den möjligheten har väl Zwift tagit bort nu.

Ride of hope 2026
Tur man hann cykla Ride of Hope! Jag sade precis upp Zwift eftersom Trump inför strafftullar mot oss angående Grönland. Angav det som argument! Får träna på annat sätt i fortsättningen, USA kan man inte gynna!
Ska se över fler abonnemang jag har från USA.

Ride of hope 2026
Tur man hann cykla Ride of Hope! Jag sade precis upp Zwift eftersom Trump inför strafftullar mot oss angående Grönland. Angav det som argument! Får träna på annat sätt i fortsättningen, USA kan man inte gynna!
Ska se över fler abonnemang jag har från USA.
Utan att vi behöver gå in på det så mycket mer då det blir väldigt OT så fanns det lite läsvärt tangerande detta i tidningen idag.
Skärmavbild 2026-01-17 kl. 15.05.00.webp

Tillbaka
Topp