[ride report/film] whistler - a river runs through it

Läckert, en "gammal" film som jag missat. Dubbelvippbrädan i slutet var ju hur snygg som helst! =)
Ser grymt fint ut öht. Ha det bra allihop!

Aaah...vill tillbaka... :-9 Måste fixa lite vippbrädor i Blixås någon dag, så man kan öva lite härhemma. :-)

/Leo

Ja, jag var lite besviken på NS:en i blixås. Den var lite kort, speciellt om man inte vågade sig på gapet. Vippbrädor är kul! Mer berg och dalbane liknande banor är kul.

yeah my home is cool
grew up in victoria road whistler before it is today when we just rode anywhere we could find a gap between trees.
rode the river runs through it first time in 97 so cool.

Ja, övertala Dick om att ni kan vänta ett extra år med köksrenoveringen :-)

Jag packar väskorna så länge!

Mvh

-M-

Alla videohälsningarna från er Canadasemester för några år sedan var härliga. Speciellt "A River Runs Trough It".

Så jag ser fram emot er nästa Canadatrip:-D

hmmm, köket är ju redan rivet och betongen ekar :) Tror knappast att Catarina nöjer sig med att vänta ett år på att jag ska färdigställa eländet:)

Lite skojs att du grävde fram denna tråden Jonas - jag letade länge och väl igårkväll efter den och hittade den till slut.. - nästan lite skrämmande att du gjorde detsamma men det är väl vädret...? :)

//D

Längtar också till Kanada igen, vilka härliga minnen! :-) Får köpa lite trisslotter och hoppas hoppas...

/Leo

Tillbaka
Topp