Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är hjulet jätte skevt? då är det ingen ide. Ananrs kostar det ca 300 kr skulle jag tippa på. Men ingen garanti att det är rakt efter det. Jag har lämnat i en fälg en gång för akut rikting tills jag byggde nytt själv.
Vad är det som orsakat att det är skevt? Ett hårt slag? Eller bara dåligt byggt?
Om du riktar själv se då till att all ekerspänning är lika, så gott som.
nja det är väl ekrarna som inte är tillräckligt spännda antar jag
en vecka gammal är den och hjulet bliv skevt andra san har inte gjort några jätte hopp med den.
kan det blir skevare lättare om man pumbar däcket till max?
jo men jag fick en ny på garantin den gick ut samma dag vi hämtade den.
den förra hade växlarna gått sönder så de ringde sa det var billgare med att ge mig en ny cykel istället för laga den gamla nästan allt var sönder på den.
Nej, man kan inte hoppa med 2500:-cyklar. Jag tipsade grannpojken om att det var bättre att köpa en helstel-singlespeed-riktig-dirthoj för 4-5000 och hoppa med men han envisades med att köpa en Biltemacykel för 2500:- Nu är allt trasigt på den och han ser väldigt ledsen ut för det.
ska testa det:P men flera eker nippra har blivit runda så har lite besvär med just de:P
lika bra man lär sig rikta hjul så man kan det sen. ingen som vet nåt billigt riktställ som hyfsat?
Vad har du för ekernyckel? Har du en sån här rund härlig mojäng med 1000 olika storlekar, släng och skaffa en ny, den får dig bara att gråta över runda nipplar.
Fast å andra sidan, så är väl inte dom hjulen byggda för att rikta direkt :P
Som sista utväg kan man ta av däck slang och fälgand och rikta med skruvvmejsel.
ko precis en sån det är vad jag har en rund det är 14 storlek nåt. det finns en massa olikar.
fatta inte hur denna fälgen kunde blir skev den förra hoppade jag en massa med och cyklade ned för trappor med utan en minsta skevt.
dubbel bottnade aluminium med 36 ekrar.
de ska väl tåla lite?