Rock Machine köpa

Daweb

Aktiv medlem
Rock Machine köpa
Är det någon som har erfarenhet av att köpa Rock Machine cyklar från någon annanstans än cykelkraft? Är väldigt sugen på någon av deras TRL hojjar. Men är sopslut i min storlek (L) och dom får in nästa års modeller först i mars.

Tacksam för svar! /Buskas

Rock Machine köpa
Jag köpte från cykelkraft, men finns de någon annanstans? egons hade väl förut men inte nu? eller tänkte du köpa från Tjeckien?
Avvakta lite annars dem har börjat släppt lite teasers för 2020 modellerna och det är betydligt snyggare än tidigare, lite mer modesta färgkombinationer och snyggare logga osv. Till skillnad från tidigare års färgkombinationer som är allt annat än stealth

Senast ändrad:
Rock Machine köpa
Spelar ingen roll vart jag köper ifrån egentligen. Bara det går smidigt och är typ samma pris som cykelkraft.

Vart hittar du teaserna? Låter väldigt lockande om dom har lite snyggare färgkombinationer.. Får försöka hålla mig tills dess!

Rock Machine köpa
Daggi sa:
Spelar ingen roll vart jag köper ifrån egentligen. Bara det går smidigt och är typ samma pris som cykelkraft.

Vart hittar du teaserna? Låter väldigt lockande om dom har lite snyggare färgkombinationer.. Får försöka hålla mig tills dess!

googla rock machine 2020, de finns inte att köpa från någon annanstans

Tillbaka
Topp