Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hur fan ska man definiera sin åkstil - och kommer inte att ställa dämparen till sin åkstil bara begränsa en från att gå vidare till en annan mer avancerad? Känns som att om man säger att man inte droppar över 2m så kommer dom ta bort genomslagsskyddet och då får man ut mer linjärt slag, eller vad gör dom?
Westman, jag skämtade mest om min åkstil. Romicen har dugit alldeles utmärkt för mina små obetydliga ändamål. Men jag vill inte riskera fler helger utan dämpare när min gamla är försvunnen i Wales. Därför beställde jag en ny dämpare i ren desperation som passar in min ram. Denna dämpare har piggyback med oljeslang. Romic har ingen piggyback.
hehe, jo det går troll i mina dämpare. Är det inte boxxern så är det bakdämparna. Nu står Endurons bakdämpare på tur att skickas iväg. Den skvätter olja.
Helstelt blir det dock inte igen om det inte är bmx eller racer förstås.
Sådär. En månad har gått och dämparen damp ner i brevlådan idag.
Följesedeln är daterad den 13:e denna månad. Kungliga brittiska postverket tar sin lilla tid. Antar att svenska posverket gjorde det samma.
Service and tuning work £35
Seal kit - complete labour £30
Postage £8
Dämparen är oljig så något har de säkert gjort men nya klibbor likt Fox-servicen är det inte.