[RR] Åktur i Trysils stigskatt!

cross micke

Aktiv medlem
Tillbringade midsommar i Trysil på cykelfestivalen Utflukt som arrangeras av terrengsykkel.no
Mötte upp i Trysil på torsdagen med mina norska cykelpolare som är från Larvik.
Grymt bra cykling i fyra dagar på torra snabba stigar. Gött häng på kvällarna med bla filmvisningar.

Och lite bilder
DSC_1235.JPG

Gutta på tur :)
received_1900544140203550.jpeg

Go stig
DSC_1236.JPG

Trysilälven med trysilfjället i bakgrunden. Vacker start på stigen som heter elvestien.
DSC_1240.JPG

DSC_1242.JPG

received_10154362653327723.jpeg

Grymt jag ska dit i sommar igen hoppas att hinna köra lite stig denna gång om man bara hinner lite vad ska man prioritera???
Såg ut att gå duktigt snabbt fast du kör blint antar jag :)

EST sa:
Grymt jag ska dit i sommar igen hoppas att hinna köra lite stig denna gång om man bara hinner lite vad ska man prioritera???
Såg ut att gå duktigt snabbt fast du kör blint antar jag :)
Björnåsen är riktigt bra och sedan vidare ner på ljördalsvegen. Har du lite mindre tid så kör kulturstien, gött flow på övre delen sedan brantar det på rejält efter man paserat över vägen. Kul som fan men inte så lång. Har du med dig deras stigkarta så hittar man ganska lätt.

Var också där med mina barn under utflukt. Väldigt bra stigar som utökats med fler på sistone.
Ett filmklipp med en trött Kid1000.

Hörrni hur är det att köpa liftkort å köra med ungarna de är 7 & 9 bast brukar köra i Lindvallen med de. Finns det nånting för dem här??

Ser riktigt härligt ut! Ångrar så här efteråt att jag inte gled förbi där förra sommaren...får ta det någon annan gång helt enkelt.

Funderar på att dra dit ett par dagar. Tänkte snåla och tälta i skogen nånstans utom synhåll. Antar att det borde vara problemfritt?

Tillbaka
Topp