[RR] Änggårdsbergen 20131118 aka Inga stravasegment här inte;-)
Efter några års frånvaro från Änggårdsbergen var det så dags att köra de torra och lite mer roliga stigarna i det sydvästra hörnet. Var med när odbro guidade några av de lite mer utmanande stigarna för många år sedan. Har nog bara cyklat där en gång sedan dess. Längst ner i sydväst håller nog AM cyklisterna till för där fanns det något hopp och stigarna var väl innötta. Det fanns dock några stigar i den norra/mellersta delen som helt saknade hjulspår. Är ju lite svag för sådanna stigar. När de dessutom är lite stökigare så är lyckan gjord för mig.
Stötte inte på ett enda Strava segment på över två timmars cykling. Kan bero att jag körde några av stigarna åt fel håll. Men kan oxså beror på att svettocyklisterna undviker dessa stigar.
Här är dryga två timmar nedkortat till 10 minuter rörliga stillbilder från GoPron:
Så här cyklade jag:
/Peter
Stötte inte på ett enda Strava segment på över två timmars cykling. Kan bero att jag körde några av stigarna åt fel håll. Men kan oxså beror på att svettocyklisterna undviker dessa stigar.
Här är dryga två timmar nedkortat till 10 minuter rörliga stillbilder från GoPron:
Så här cyklade jag:
/Peter
Senast ändrad: