[RR, Bilder] Höststigar

erik_f

Ny medlem
[RR, Bilder] Höststigar
Just några plusgrader regn och blåsigt, varför sitter man inte inne framför TVn?
Den senaste tidens plusgrader och regn har förvandlat det tidigare så fina vintervädret i Sundsvall till is och slask. Jag var ytters tveksam inför kvällens tur men eftersom jag inte hade cyklat på ett tag så drog jag ut på en tur ändå...

Körde upp på norra och runt lite på motionsspåren där och sedan ner mot granlo och lite stigar där borta. Totalt ca 1,5h och mycket kul trots vädret.

På med pannlampan, dock fortfarande inte övertygad om att det var en bra idé att cykla idag.
regn0.jpg ht=400

Blött men framkomligt i motionsspåren på Norra berget.
regn1.jpg ht=300

Lite löst och lite blött, men kul.
regn2.jpg ht=400

Lyse på
regn3.jpg ht=400

Körde med dubbdäck på. Svårt val då det var bart på vissa ställen och blankis på andra.
regn4.jpg ht=300

regn5.jpg ht=300

​

Kompletterar tråden med fler bilder så fort jag kommer iväg på nya turer.

Senast redigerad av en moderator:
[RR, Bilder] Höststigar
E det inte jobbigt o cykla med sådana Lampor på huvudet?? Själv föredra jag två stycken diod pannlampor från biltema med laddningsbara batterier. Undra fasen om man ska investera i sådan lampor du har, verkar vara ett sju jäkla ljus i dem. hmm, jag låter ekonomin avgöra det där=)

Fina bilder iallafall!

//Hansen

[RR, Bilder] Höststigar
Schysst Erik, det gäller att visa starkare än rusket... :D

Grymt lamparr. du fått upp på skallen förresten. Hemmamek deluxe eller?

Mx_Hansen: 10w halogen är minimum. 20w börjar bli njutbart. 30w och man kör som på dagen. :P (Gaaaanska höftat nu alltså. Med andra ljustekniker får man andra värden.)

[RR, Bilder] Höststigar
haha så man behöver inte köpa ett mini elverk o ha i ryggan då eller?:P haha. men jag har sett att biltema har bra o billiga sånna saler:P ska nog investera i det där.

//Hansen

[RR, Bilder] Höststigar
Slänger in lite bilder från senaste turen. Körde bort mot granloholm och snurrade lite stigar på vägen där.

granlo1.jpg ht=533

Blött och mycket löv...
granlo2.jpg ht=533

granlo3.jpg ht=400

granlo4.jpg ht=400

granlo5.jpg ht=400

granlo6.jpg ht=533

granlo7.jpg ht=400

granlo8.jpg ht=400

Uppe vid norra berget, grått och dimmigt.
granlo9.jpg ht=366

Lägger in en referensbild på hur det såg ut för någon vecka sen.
sno3.jpg ht=400

​

[RR, Bilder] Höststigar
Satan, det ser skönt ut!
Jag har inte vart ute i skogen på evigheter.
Stark abstinens. Man hinner ju inte ens komma
hem från skolan innan det är kolsvart ute..

Snygga bilder btw!

Tillbaka
Topp