jarek996
Aktiv medlem
(RR) - Bulgarien (med Giro)
Som varje år (första gången förra året
) åker jag med [glitch] till länder, där Giro börjar. Vi var i Albanien 2025, nu är det dags för Bulgarien. Han är redan på väg (eller nästan på väg), jag flyger 20.10. Vi har hotell vid flygplatsen i Sofia, där vi kan lämna våra cykelväskor. Efter kort natt (jag landar 00.20) har vi Imorgon tåg till till Burgas (kl. 06.01). De tar inte cyklar, så jag försöker korrumpera tågvärden
I Burgas vi ska anlända 11.10, och sen har vi drygt 2 timmar att cykla till Nesebar (ca 35 km), var GIRO startar. Efter starten (Giro starten) cyklar vi 128 km till Shumen.
Våra stolta sponsorer: bryggerier BURGASKO och SHUMENSKO (för öl betalar vi tyvärr själva
)
Dag nr 1:
mapy.com
Våra stolta sponsorer: bryggerier BURGASKO och SHUMENSKO (för öl betalar vi tyvärr själva
Dag nr 1:
Mapy.com
Popular map portal covering whole world by wide range of maps - basic, outdoor (hiking/cycling), traffic, winter. It offers possibility of aerial and 3D view. Extensive amount of travel points of interest. Users are able to search places, plan routes, measure ground and create and share own...
Senast ändrad: