Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vÄr webbplats som en webbapp pÄ din startskÀrm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sista bilden var riktigt vacker!13 mil bakom oss. Vi Àr i Troyan och sover hÀr i stan. Visa bilaga 829627Visa bilaga 829628Visa bilaga 829629Visa bilaga 829630Visa bilaga 829631Visa bilaga 829632Visa bilaga 829633
Aerohandskarna pÄ ser jag. Viktigt att hÄlla uppe farten!
à hhh en klassisk "Jag ska bara...." 10 Är senare Àr det fortfarande inte fixat :DVill nÄn förklara stuprör pÄ bilden?Visa bilaga 829722
Aerohandskarna pÄ ser jag. Viktigt att hÄlla uppe farten!

Du Àr sÀker pÄ att det inte Àr nÄgon bulgarisk Jarek-kopia du plockat pÄ dig av misstag?Hur fan ska man annars fÄ grepp om en iskall fuktig flaska av odefinerad fermenterad vÀtska som lika gÀrna kan komma frÄn kossans juver som frÄn tjurens testiklar....
JÀvla bra handskar faktiskt! Ywykbike, kostar en spottstyver hos ali. Typ skönaste handskarna jag Àgt under all min cykeltid.
Ănnu en fin dag, vi knĂ€ckte 2000 hm idag. Inga konstigheter egentligen, dagen började med första punkalagningen redan innan vi lĂ€mnat hotellet och sen blev det sĂ„ klart en till senare under dagen. I samband med detta tĂ€nkte jag snabbt byta bromsbelĂ€gg givet att jag hade runt 2 micrometer kvar fram. SĂ„ klart skulle ovĂ€dret bryta ut just dĂ€r och dĂ„, och sĂ„ klart skulle undertecknad sprida ut sina grejer överjĂ€vlaallt sĂ„ det blev en fantastisk kapplöpning med om ovĂ€dret skulle nĂ„ kulmen först eller jag skulle hitta alla jĂ€vla smĂ„delar.
Vi hann vÀl precis fÄ pÄ oss regnjackorna innN helvetet bröt ut.
Som tur hittade vi en butik efter nÄgra km utför dÀr vi sökte skydd tills ovÀdret dragit över. Sen vidare nÄgra km tills jag tröttnade pÄ att behöva trycka 200 watt nerför för att fÄ det att rulla. Det blev lite tight med de nya belÀggen sÄ vi stannade och mekade broms.
Sen vidare de sista km innan vÄrt slutmÄl Bovtegrad. En riktig drömmig historia som mest bjuder pÄ sprÀngsten och avspÀrrningar. Verkar som de har lagat nÄgon central ledning.
Hotel Plaza levererar i alla fall bÄde rum och ett gediget utbud av snacks och dryck att fylla pÄ med inför sista etappen till flygplatsen i morgon.
Hoppas sista biten fÄr smidigt - Àr jÀvligt orolig för Jarek. Idag har han sagt att nu jÀvlar ska han fixa tubeles nÀr han kommer hem, han gillar sina nya Shimano pedaler, han glömde fota sin komagesoppa och flera gÄnger under dagen sa han "vi skiter i den hÀr grusbiten och tar asfaltsklÀttringen istÀllet". Jag hoppas han Àr okej, men kÀnner inte riktigt igen honomVisa bilaga 829836Visa bilaga 829837Visa bilaga 829838Visa bilaga 829839Visa bilaga 829840Visa bilaga 829841Visa bilaga 829842Visa bilaga 829843Visa bilaga 829844
Sluta gnĂ€lla! Efter 13 Ă„r i mitt ânybyggdaâ hus fĂ„r vi ett KĂKĂ hhh en klassisk "Jag ska bara...." 10 Ă„r senare Ă€r det fortfarande inte fixat :D
Sluta gnĂ€lla! Efter 13 Ă„r i mitt ânybyggdaâ hus fĂ„r vi ett KĂK![]()
Men fan! Du har sett bilder. Resten Àr redan hemmaApp app app, sÄ vitt jag vet saknas det köksluckor, och det verkar ÄterstÄ en del diplomatiska handlingar innan transporten Àr sÀkrad![]()