[RR]But first, let me take a #selfie...
Ja, äntligen skiner solen och jag är LEDIG. Bara att ladda med en ostmacka och en rejäl mugg kaffe, sen bär det iväg till skogen!
But first, let me take #selfie...
En tung förkylning har börjat gro i kroppen och benen var sega som överkokt spagetti. Backen upp dit stigarna börjar gav inga direkta förhoppningar om strava-KOMs. Nåja bara att köra.
But first, let me take a #selfie...
Jag var inte riktigt i slag kände jag, försökte mig på ett ~1m drop och missade uthoppet totalt. Inte bara benen som var sega tydligen, jaja bara att ladda på och hoppas att hjärnan vaknar om en stund.
But first, LET ME TAKE A #SELFIE!
Jag inser att klockan börjar ticka iväg, och bestämmer mig för att köra några av de gamla vanliga stigarna, efter några sköna utförslöpor (där jag lagt ut strava-spår och givetvis satsar järnet...) är det dags för en lagom trist grusväg upp till nästa utförslöpa. Här är det givetvis nån elak jävel som lagt ett strava-spår, givetvis tömmer jag kroppen på samtliga kolhydrater och andas ut ungefär en och en halv lungsäck. När jag väl kommit upp är jag övertygad om att jag kommer dö av hjärtslag.
But first, let me take a #selfie...
Tiden rinner ut och jag måste hem och byta om innan barnen ska hämtas från skolan.
But first, let me take a bikie!
FIN