[RR] Dagen efter
Dagen efter världens undergång kände jag att jag ville se hur människorna hade klarat sig här i Luleå. Jag och min familj är oskadda men tyvärr så snart jag kom utanför huset var det tyst och ödsligt. Efter en stund mötte jag några bilar och några hundägare och det verkar som det är hundägarna som klarat sig bäst.
I skogen fanns inga människor alls idag.
Skoterspåren var inte heller dagsfärska. Hoppas några skoteråkare har klarat sig annars blir det tungtrampat i vinter.
Även om det var klart väder så såg jag aldrig solen. Har den också gått under?
Intressant var att ju fortare man orkade cykla ju lättare rullade det i de mjuka skoterspåren. Hjulen hann då inte sjunka ner så mycket.
Jag hade klätt mig på tok för varmt för att vara ute och trampa i en timme. Svettades om hela kroppen. Endast fötterna blev lite kalla.
När jag kom hem igen visade termometern på -28. Kanske var det den låga temperaturen som gjorde att jag inte tog så många bilder idag. Kändes inte så lockande att stanna och ta av handskarna.
I skogen fanns inga människor alls idag.
Skoterspåren var inte heller dagsfärska. Hoppas några skoteråkare har klarat sig annars blir det tungtrampat i vinter.
Även om det var klart väder så såg jag aldrig solen. Har den också gått under?
Intressant var att ju fortare man orkade cykla ju lättare rullade det i de mjuka skoterspåren. Hjulen hann då inte sjunka ner så mycket.
Jag hade klätt mig på tok för varmt för att vara ute och trampa i en timme. Svettades om hela kroppen. Endast fötterna blev lite kalla.
När jag kom hem igen visade termometern på -28. Kanske var det den låga temperaturen som gjorde att jag inte tog så många bilder idag. Kändes inte så lockande att stanna och ta av handskarna.