[RR] Dagens lunchtur
Hej Happy,
Jag blev så inspirerad av den senaste tidens snack och bilder i systemkamerbranschen så jag tänkte att jag måste prova lite. Jag har alltid tänkt att det är för bängligt att släpa med EOS:en (350D) på cykeln men idag fick den åka med på lunchturen med vovven. Lite för klent ljus gjorde att många bilder blev blurriga på grund av skak trots ISO 800. Ljusstarkare objektiv finns på önskelistan. Frös om fingrarna i kylan också så det blev lite klumpigt. Underbart med minusgrader i alla fall.
Försök att panorera med vovven (hängde inte med riktigt)
Mer spring
Skärpa där
Skärpa här
Rejält halt där det runnit vatten
Fortfarande ordentliga pölar på motionsspåret
Lova att inte skvallra
Vovve med kyrkberget i bakgrunden
Hojstudie med skojig uppförsbacke föröver
Favvostig 1
Mer pölar
Det är ett mirakel!
Frostnupna lingon
Stilstudie (är man normal som fotograferar sig själv ståendes på knä knäppandes kort på lingon för att posta på ett internetforum för att roa människor man aldrig träffat???)
Hmm, fördel hund
Helmuth hälsar hala hällar
Favvostig nr 2
Stopp (rester av den hypade stormen i höstas)
Gammalt och nytt
Livar upp transporten hem
Nån har kört isbrytare före mig
/Johan
Jag blev så inspirerad av den senaste tidens snack och bilder i systemkamerbranschen så jag tänkte att jag måste prova lite. Jag har alltid tänkt att det är för bängligt att släpa med EOS:en (350D) på cykeln men idag fick den åka med på lunchturen med vovven. Lite för klent ljus gjorde att många bilder blev blurriga på grund av skak trots ISO 800. Ljusstarkare objektiv finns på önskelistan. Frös om fingrarna i kylan också så det blev lite klumpigt. Underbart med minusgrader i alla fall.
Försök att panorera med vovven (hängde inte med riktigt)
Mer spring
Skärpa där
Skärpa här
Rejält halt där det runnit vatten
Fortfarande ordentliga pölar på motionsspåret
Lova att inte skvallra
Vovve med kyrkberget i bakgrunden
Hojstudie med skojig uppförsbacke föröver
Favvostig 1
Mer pölar
Det är ett mirakel!
Frostnupna lingon
Stilstudie (är man normal som fotograferar sig själv ståendes på knä knäppandes kort på lingon för att posta på ett internetforum för att roa människor man aldrig träffat???)
Hmm, fördel hund
Helmuth hälsar hala hällar
Favvostig nr 2
Stopp (rester av den hypade stormen i höstas)
Gammalt och nytt
Livar upp transporten hem
Nån har kört isbrytare före mig
/Johan