Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JojjeM sa:Trevlig realtids-RR.
Fin AC på väggen. Ser helt oanvänd ut,
/Johan
Emax sa:Dum fråga. Kan man köra XC/Enduro i Gesunda eller är det bara lift som gäller?
marr sa:Emax sa:Dum fråga. Kan man köra XC/Enduro i Gesunda eller är det bara lift som gäller?
Det finns en del spår :) kom precis tillbaka från en 23-24kms runda som var riktigt fin. Vi körde tre på endurohoj och en på xc hoj. Absolut inga problem.
Jag återkommer med gpx fil här i tråden.
Emax sa:marr sa:Emax sa:Dum fråga. Kan man köra XC/Enduro i Gesunda eller är det bara lift som gäller?
Det finns en del spår :) kom precis tillbaka från en 23-24kms runda som var riktigt fin. Vi körde tre på endurohoj och en på xc hoj. Absolut inga problem.
Jag återkommer med gpx fil här i tråden.
Tack! :)
marr sa:In i dimman :)
marr sa:På plats i Mikipedia_-land. 4g är inte uppfunnet här än, så de blev ingen bild.
Har öl i väskan ;)
mikipedia_ sa:marr sa:På plats i Mikipedia_-land. 4g är inte uppfunnet här än, så de blev ingen bild.
Har öl i väskan ;)
Haha, du är på felplats bara?
marr sa:mikipedia_ sa:marr sa:På plats i Mikipedia_-land. 4g är inte uppfunnet här än, så de blev ingen bild.
Har öl i väskan ;)
Hahha, jag är där du sa åt mig o vara om 20minuter nu :D
mikipedia_ sa:marr sa:mikipedia_ sa:marr sa:På plats i Mikipedia_-land. 4g är inte uppfunnet här än, så de blev ingen bild.
Har öl i väskan ;)
Hahha, jag är där du sa åt mig o vara om 20minuter nu :D
Där finns 4g?
UrTomas sa:Var det 13:de i Avesta?
JTF sa:Ingen bild på frukosten? Eller kör ni med kaffe-fasta? :o)
mikipedia_ sa:Jaha framme hos nästa än??
onegear sa:Gävle-Dala bataljonen saknar er...