[RR] Det var nog bara en dröm
I natt drömde jag att jag var med om en trafikolycka. Kanske var det på riktigt och jag dog, för när jag vakande så var det sommar.
Kanske var jag i helvetet för det var riktigt varmt. Efter att cyklat 200 meter var jag tvungen att vända om hem och dumpa en massa kläder.
Nu blev det himmelrike istället.
Lite baklänges cyklande på NICK.
Med en bra vind i ryggen var jag snabb, stark och snygg.
Jag tar en selfie. Alltså finns jag.
Stigar jag cyklat. Skogar jag kännt. Civilisationen är här.
Jag hamnade i Hansta och Järva. Bara sådär. Jag var ju trött idag och skulle bara söndagscykla lite.
Var det Februari precis? Var det snö då?
Mulligt.
Vidare med vinden i ryggen. Våga vägra kolla kartan i mobilen. Välj alltid finaste stigen. Utan förvarning så var jag i Stäket. Är det inte långt bort?
En stor stig. Blir två mindre. Som i sin tur blir två ännu mindre. Till sist är det inte längre en stig. Men skog. Sen blir det inte skog utan våtmark. Men inte titta på kartan...
Bikes vs Cars.
Varför finns det ingen stig när jag vill hem. Sysifos varför sviker du mig?
Kanske var jag i helvetet för det var riktigt varmt. Efter att cyklat 200 meter var jag tvungen att vända om hem och dumpa en massa kläder.
Nu blev det himmelrike istället.
Lite baklänges cyklande på NICK.
Med en bra vind i ryggen var jag snabb, stark och snygg.
Jag tar en selfie. Alltså finns jag.
Stigar jag cyklat. Skogar jag kännt. Civilisationen är här.
Jag hamnade i Hansta och Järva. Bara sådär. Jag var ju trött idag och skulle bara söndagscykla lite.
Var det Februari precis? Var det snö då?
Mulligt.
Vidare med vinden i ryggen. Våga vägra kolla kartan i mobilen. Välj alltid finaste stigen. Utan förvarning så var jag i Stäket. Är det inte långt bort?
En stor stig. Blir två mindre. Som i sin tur blir två ännu mindre. Till sist är det inte längre en stig. Men skog. Sen blir det inte skog utan våtmark. Men inte titta på kartan...
Bikes vs Cars.
Varför finns det ingen stig när jag vill hem. Sysifos varför sviker du mig?