[RR] En lycklig idiot i leran
Ibland tar suget övertag över de rationella tankarna så jag gav mig ut trots att det regnat i 2 månader och även litegrann idag.
25 km blev det och det tog mig strax över 2 timmar.
Min enda vän för dagen
Lite stig
Tåget missade mig denna gången också. :-)
En bit riktigt fin och slingrig stig man kan se långt bort.
Ett ganska stort vattendrag med en träbro över.
Väldigt lurig nerför här då det ligger ett tjockt lager med löv på marken. Som tur är så vet jag att det är väldigt stenigt i denna nerfarten och var stenarna är. Så jag kunde välja en linje ändå som inte innebär direkt livsfara. :)
Högt upp på ett ställe (iaf i jämförelse med det mesta man kan hitta häromkring).
Blev jääääkligt lerigt så ska försöka få ordning på alla kläder etc nu. Sambon vägrade släppa in mig i lägenheten när jag kom hem, vilket jag iofs kan förstå.
** Bilderna är tagna med en blöt potatis.
25 km blev det och det tog mig strax över 2 timmar.
Min enda vän för dagen
Lite stig
Tåget missade mig denna gången också. :-)
En bit riktigt fin och slingrig stig man kan se långt bort.
Ett ganska stort vattendrag med en träbro över.
Väldigt lurig nerför här då det ligger ett tjockt lager med löv på marken. Som tur är så vet jag att det är väldigt stenigt i denna nerfarten och var stenarna är. Så jag kunde välja en linje ändå som inte innebär direkt livsfara. :)
Högt upp på ett ställe (iaf i jämförelse med det mesta man kan hitta häromkring).
Blev jääääkligt lerigt så ska försöka få ordning på alla kläder etc nu. Sambon vägrade släppa in mig i lägenheten när jag kom hem, vilket jag iofs kan förstå.
** Bilderna är tagna med en blöt potatis.
Senast ändrad: