[RR] Gbg goes Hellas!

Peejay

Medlem
[RR] Gbg goes Hellas!
Kurs sa dom på jobbet, tillfälle för egentid sa tvåbarnspappan och släpa cykeln till huvudstaden. In i Tisdagsrajd-tråden och anmäla sig.
IMG_0436.JPG

Min ride börja med en lätt gnällig tågvärd på SJ men han gav med sig när jag fick upp cykelväskan på hatthyllan.
IMG_0437.JPG

Inte så lite taggad nu....
IMG_0438.JPG

Känn inspirationen, känn peppen!
IMG_0449.JPG

Ut och kolla vädret, inte sista tornet/masten jag skulle se den här dagen.
IMG_0450.JPG

Tur man fick ett stort rum. Sängen står för rummets bredd, så 210 brett är rummet.
IMG_0453.JPG

Snart så!
IMG_0455.JPG

Nu jäklar börjar vi närma oss!
IMG_0456.JPG

Min Hellas-fighter är klar, bara till att vänta 2.5tim då DOH!
IMG_0460.JPG

Samling, tog bilden åt fel håll då det stod 20-25 personer bakom mig.
IMG_0461x.jpg

Kvällens första mechanical, inte var det den sista. Jag stod väl för 50% av mekstoppen med min krånglande kedjestyrare.
IMG_0462.JPG

Sardegna anmälde sig som värd och skötte sig galant. Bra guidning, mekhjälp, middagssällskap, tvätthjälp och såg till att jag skulle känna mig hemma. Stort tack för omhändertagandet Sardegna!! Fick även skakat tass med Aron. Blir till att släpa cykeln nästa gång med.
IMG_0468.JPG

Intrycken är att det är rotigt och jävligt i Hellas, var ett par ställen jag var glad över mitt låga BB och att jag kör plattisar. Pannlampa i ny terräng ger en trevlig fartkänsla med.
Som vanligt levererar Happykollektivet! Så skall ni till Sthlm tveka inte till att ta med cykeln. Clarion Hotell Stockholm har inte gnällt på min cykel, 10mins till HBB.

/PeeJay - Hoppas på uppehåll imorgon afton!!

[RR] Gbg goes Hellas!
Kul att du hade kul! Jag hade kul även att vi hade många mekpauser och lite vilsecyklingar men det slutade ju bra :) Blir nog ingen torsdagstur för mig imorgon men det kanske någon annan som hittar kan styra..

[RR] Gbg goes Hellas!
rooth skrev:
-------------------------------------------------------
> Härligt!
>
> Dags för nytt bakdäck? :)

Japp, blir ett nytt snart. Vad är happy standard nu för tiden? :D

perzzon skrev:
> Härligt, överlevde styraren behandlingen?

Lite ledsen ser den ut efter fältmek, men hem, böja tillbaka och ställa in igen så borde det vara ordnat.

Johan A skrev:
> Plus att du fick hoja med örgel....

Jupp, det är ju inte fy skam det.

Tillbaka
Topp