[RR] Glentress Skottland

hagdahl

Aktiv medlem
[RR] Glentress Skottland
I helgen var jag, Niklas Gunnarsson och Erik Appelkvist i Glentress där vi hade några riktigt sköna dagar med fantastisk cykling och lite studiebesök hos deras skickliga stigbyggare.
Här kommer några få bilder. Om ni vill se fler bilder samt läsa en gedigen resedagbok signerad Niklas kan ni kolla in den här länken: http://issuu.com/perhagdahl/docs/glentress
Fler bilder och säkert en och annan hjälmkamerafilm lär säkert dyka upp framöver.

Niklas på väg upp för Kipps Loop på svarta leden. På toppen väntade Britney Spears
svarta_1_low.jpg ht=491

Niklas och Erik surfar ner längs Deliverence, också på svarta leden
svarta_3_low.jpg ht=489

Erik trampar upp mot Buzzards Nest i kvälssolen
glentress_dag2_1_low.jpg ht=491

//Per

gallan

Medlem
[RR] Glentress Skottland
Niiiiice!!!
Ett paradis som ni berättar om & med snygga foton!
Jag vill gärna åka dit en tredje gång(har varit där förr,för att FlugFiska) å`då för att Mtb-hoja!
Min upplevelse då blev då;
Skottland med den otroligt vackra naturen,supertrevliga människor samt mycket gott käk!

Skogling

Aktiv medlem
[RR] Glentress Skottland
VÄRLDSKLASS på det reportaget. Nästa år skall det cyklas terräng med riktig kamera. Sjukt fint reportage. Tack !!

edit:stavar som en kratta

-Skogling

Senast redigerad av en moderator:

Westman

Aktiv medlem
[RR] Glentress Skottland
hagdahl, din smygare där. Småbarnsfarsan som aldrig har tid att cykla. Och så smiter du iväg till Skottland bara sådär.

Sjukt snyggt reportage. Dirt-klass på det.

Bra gjort! =)

hagdahl

Aktiv medlem
[RR] Glentress Skottland
Vad kul att ni gillade reseberättelsen. Vi hade det rätt bra som ni förstår :-)
Jomper: Det var dimmigt och hängde lite regn i luften på torsdagen, men bara sådär lagom så att man fick lite Skottlandskänsla (och fick känna att man gjorde rätt som köpte Sealskinz-strumpor för hutlösa 500:- innan man åkte). Sen var det sol för hela slanten.

Här är en bild från första dagen. Stigbyggarbossen Andy var liten men grymt snanbb på sin Santa Cruz Chamelon hardtail.
dag_1_2.jpg ht=492

Appel

Aktiv medlem
[RR] Glentress Skottland
Fast glöm inte att det är synd om falukillarna, dom är ju polisanmälda... (ta med länsstyrelsen i Dalarna på nästa tur till Glentress!)

Appel

Aktiv medlem
[RR] Glentress Skottland
the_TnT skrev:
-------------------------------------------------------
> Ta de otrevligheterna i den
> tråden, så får den här fortsätta vara
> trevlig. :)

Sorry...
Jag är bara så avis. Skulle egentligen ha hängt med, men jag bangade pga av nyblivet faderskap... Till våren kanske

marran

Aktiv medlem
[RR] Glentress Skottland
Man blev inte lite sugen, vilket reportage!
Och då har jag bara hunnit läsa om första dagen än så länge...alla tummar upp!

42Hz

Aktiv medlem
[RR] Glentress Skottland
Berm Baby Berm ser ju riktigt trevligt ut, aldrig fel med nya banor. =)

Brown Trout känner jag inte igen heller:

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer