[RR] Gubb-DH i Gesunda 6-8/8
Som en upptakt inför Åreresan lite längre fram beslutades att det skulle köras lite Gubb-DH i Gesunda. Jerry bokade stuga och ett bra tag såg det ut som det bara skulle bli han och jag. Men, ryktet spred sig i Happys undre värld och när det var dags att åka hade vi blivit sex stycken. Till och med bng hade lite försynt PM:at Jerry och frågat om lov att få följa med. Självklart sa vi!
Till slut blev gänget följande; Jerry, Nissen, mandel, bng, Muts och ostkaka. Det är iofs tveksamt om Muts kvalar in som gubbe, men det är bra att ha med någon orädd som peppar oss andra softriders :-)
Gesunda bjöd på bra väder, många nya roliga spår, ganska dålig mat på ställena och väldigt lite folk. Bara att njuta maximalt av spåren :-)
Det blev lite fotande och filmande också så jag slänger upp ett litet axplock av helgens skörd. Fotografer är Jerry, Nissen, Ostkaka och bng. Det kanske kommer mer när alla har kommit hem. Jag är fortfarande på väg hem och sitter i en bil på E4:an. Och nej, det är inte jag som kör :)
Morgonrutin vid stugan
Jerry i wallriden på Carro Line
mandel i samma wallride på sin Spot
Nissen i Bonzai
Å rätt vad det var dök Stampe upp. Han var i krokarna och täkte att det här med
liftburet verkade kul!
Stampe i en berm i Magic Carpet
Nissen i samma berm
Orädd bng i Magic
ostkaka på sin nya fultysk-DH
Ride fast, crash hard...
Jerry i tävlingsspåret
Gubbrydderier inför träkonstruktion på tävlingsspåret
mandel rullar ner ändå
Nissen i wallriden
Muts åkte högst i wallriden. Tänk om man ändå vore 20 igen... :-)
mandel körde sönder ett wirehölje på Spoten och kompenserade med att hyra riktig DH hoj
ostkaka i trähoppen i nedre delen av Magic
Jerry i full fart på Magic
bng på Skogsmys...
...tätt följd av Muts...
...och Stampe...
...å Jerry
Jerry loggar lite air time i Magic. Vi mätte det till ca 25cm. Bara att öka härifrån!
Nissen i samma hopp
Ja, vi får väl se om det dyker upp fler bilder. Vi hade i alla fall en störtskön helg med uppehåll och lagom med sol hela tiden. Gesunda rockar!
Till slut blev gänget följande; Jerry, Nissen, mandel, bng, Muts och ostkaka. Det är iofs tveksamt om Muts kvalar in som gubbe, men det är bra att ha med någon orädd som peppar oss andra softriders :-)
Gesunda bjöd på bra väder, många nya roliga spår, ganska dålig mat på ställena och väldigt lite folk. Bara att njuta maximalt av spåren :-)
Det blev lite fotande och filmande också så jag slänger upp ett litet axplock av helgens skörd. Fotografer är Jerry, Nissen, Ostkaka och bng. Det kanske kommer mer när alla har kommit hem. Jag är fortfarande på väg hem och sitter i en bil på E4:an. Och nej, det är inte jag som kör :)
Morgonrutin vid stugan
Jerry i wallriden på Carro Line
mandel i samma wallride på sin Spot
Nissen i Bonzai
Å rätt vad det var dök Stampe upp. Han var i krokarna och täkte att det här med
liftburet verkade kul!
Stampe i en berm i Magic Carpet
Nissen i samma berm
Orädd bng i Magic
ostkaka på sin nya fultysk-DH
Ride fast, crash hard...
Jerry i tävlingsspåret
Gubbrydderier inför träkonstruktion på tävlingsspåret
mandel rullar ner ändå
Nissen i wallriden
Muts åkte högst i wallriden. Tänk om man ändå vore 20 igen... :-)
mandel körde sönder ett wirehölje på Spoten och kompenserade med att hyra riktig DH hoj
ostkaka i trähoppen i nedre delen av Magic
Jerry i full fart på Magic
bng på Skogsmys...
...tätt följd av Muts...
...och Stampe...
...å Jerry
Jerry loggar lite air time i Magic. Vi mätte det till ca 25cm. Bara att öka härifrån!
Nissen i samma hopp
Ja, vi får väl se om det dyker upp fler bilder. Vi hade i alla fall en störtskön helg med uppehåll och lagom med sol hela tiden. Gesunda rockar!
Senast redigerad av en moderator: