[RR]Hellas efter regnet.

martinpetter

Aktiv medlem
[RR]Hellas efter regnet.
Efter att ha hoppat över torsdagsturen gav jag mig ut på egna äventyr i Hellasskogarna. Förvånansvärt torrt, några sumphål och en hel del gula barr och löv på stigarna kan summera hur det ser ut just nu. För er som inte har så bildlig fantasi kommer även ett par bilder.

IMG_1753.jpg ht=451

Som sagt, på sina ställen hade det torkat upp förvånansvärt bra!

IMG_1758.jpg ht=451

IMG_1777.jpg ht=451

IMG_1790.jpg ht=725

IMG_1792.jpg ht=451

IMG_1793.jpg ht=451

IMG_1797.jpg ht=451

Några satanister/goth-typer(???) hade skrivit glada meddelanden på en sten...samt tänt eld på skogen. Såg nytt ut i mina ögon men kan ha varit där i flera år vad jag vet. Har inte ännu googlat betydelsen. Nån som pallar?

IMG_1800.jpg ht=451

Så här surt var det på sina ställen. Tur för mina strumpor att det fanns ett spår strax bredvid.

IMG_1801.jpg ht=451

IMG_1804.jpg ht=451

IMG_1806.jpg ht=451

På vägen hem lyckades denna locka fram ett småflin hos mig :)

Syns i skogen!

/Martinpetter.

[RR]Hellas efter regnet.
Var det inte någon annan som för några månader sedan stött på en utställning av någon tjej i skogen, såg rätt ruskigt ut har jag för mig.

Senast redigerad av en moderator:
[RR]Hellas efter regnet.
Aha, är det det BBB står för!

Höll sätta tekoppen i halsen vid sista bilden. En sekund trodde jag att det var din cykel...

[RR]Hellas efter regnet.
Nakaharan är säkert kalas, men känns säkert lite wobblig i högre hastigheter :)

Egobilderna är tagna med självutlösaren... 20sek och 5 bilder per "försök" - praktisk funktion som gör att man slipper gå tillbaka så många gånger :)

/Martinpetter

[RR]Hellas efter regnet.
Fjärdebrunn skrev:
-------------------------------------------------------
> bruce skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Såg kalas ut!
>
> Du menar väl gaffeln på sista bilden va? ;)

Ja, det vattnas ju i munnen när man ser en fin gammal Nakahara med optimerad gaffelvinkel ;)

Såg först nu att du hade en dubbelgångare på bilden MP! Snyggt.

Tillbaka
Topp