EST
Aktiv medlem
[RR] Huckelimupp
Vi ville ut å leka idag så jag å Janne på ht :s & Bonzo som knappt cyklat på sin fs :)
Janne är skeptisk :)
Jag kom på att man kan hucka mellan träd :)
Janne är skeptisk ;)
Inte jag :)
Gick åt andra hållet med :)
En stor stor sten :)
Hittade en annan avfart från samma sten :)
Motlut, check :)
Sen hittade jag en 3dje avfart Juppie!!!!
Så ett vanligt huck :)
Nu börjar det bli mörkt så lite suddiga fast ändå skarpare än Jofas dagsbilder hoppas jag :)
Bonzo satt mest å flåsade så han är inte med på så många bilder men vi ska försöka ändra på det...
Janne huckar!!! HT är så kul PUNKT.
Vi har även endel rötter...
Ravin
Så hoppade vi lite träd.
Janne är skeptisk ;) IGEN!!!!
Men han kör å rätt in i en stor jävla gren , blev väl så glad att han kom ner så han glömde kolla framåt, nädå gjort samma sak flera gånger där. Den är brant å svinkul att hoppa upp för :)
Så lite motlutslandningar då denna är så att det tar tvärstopp även om det inte ser ut att vara så mycket men det är ju kul det med .
Så en 18 sek film skak delux :)
Huck mupp på er :)
Janne är skeptisk :)
Jag kom på att man kan hucka mellan träd :)
Janne är skeptisk ;)
Inte jag :)
Gick åt andra hållet med :)
En stor stor sten :)
Hittade en annan avfart från samma sten :)
Motlut, check :)
Sen hittade jag en 3dje avfart Juppie!!!!
Så ett vanligt huck :)
Nu börjar det bli mörkt så lite suddiga fast ändå skarpare än Jofas dagsbilder hoppas jag :)
Bonzo satt mest å flåsade så han är inte med på så många bilder men vi ska försöka ändra på det...
Janne huckar!!! HT är så kul PUNKT.
Vi har även endel rötter...
Ravin
Så hoppade vi lite träd.
Janne är skeptisk ;) IGEN!!!!
Men han kör å rätt in i en stor jävla gren , blev väl så glad att han kom ner så han glömde kolla framåt, nädå gjort samma sak flera gånger där. Den är brant å svinkul att hoppa upp för :)
Så lite motlutslandningar då denna är så att det tar tvärstopp även om det inte ser ut att vara så mycket men det är ju kul det med .
Så en 18 sek film skak delux :)
Huck mupp på er :)
Senast ändrad: