[RR] Medan de sov och hon var ute och red.
Passade på att ta årets första runda. Sambon var ute och red och farmor fick passa ungarna (babyfonerna). Varit förkyld ett bra tag så hade inget vidare tryck i benen, men det var ändå skönt att få komma ut. 4ºC och regnfritt. Nästan bara grusvägar.
Airtrim bruce. Tydligen ser man ut som en elitlöpare med en sådan här. Random alkis på stationen tyckte det iaf förra vintern.
Lösgrus. Rullar fint.
Mera lösgrus. Rullar genom en fin travgård.
Cykel mot mindre fin skrotbil mitt ute i ingenstans. Detta var bara en del av all skit som står där. Fundera på att fota lite mer och anmäla det till kommunen. Ser för jävligt ut iaf.
Mitt gamla sommarjobb. Det var här jag lärde mig snusa. 15 bast då, dubbelt upp nu.
Här till vänster bodde sambon innan vi träffades. Ett av alla sommarhus som ägs av tyskar.
Mera grus. Fint packat dagen till ära.
Selfie.
Till höger går ett 7 km strava segment hela vägen hem. Hoppade idag, eller fegade ur kan man
säga.
Cykel mot vildsvinshägn.
Cykelhjul.
Delade en clifbar med svinen.
Ankorna väntade visst på att husse skulle komma hem.
Riktigt skön runda idag.
Distans: 26,7 km
Tid: 1:01:26
Hastighet: 26,1
Medelpuls: 156
Airtrim bruce. Tydligen ser man ut som en elitlöpare med en sådan här. Random alkis på stationen tyckte det iaf förra vintern.
Lösgrus. Rullar fint.
Mera lösgrus. Rullar genom en fin travgård.
Cykel mot mindre fin skrotbil mitt ute i ingenstans. Detta var bara en del av all skit som står där. Fundera på att fota lite mer och anmäla det till kommunen. Ser för jävligt ut iaf.
Mitt gamla sommarjobb. Det var här jag lärde mig snusa. 15 bast då, dubbelt upp nu.
Här till vänster bodde sambon innan vi träffades. Ett av alla sommarhus som ägs av tyskar.
Mera grus. Fint packat dagen till ära.
Selfie.
Till höger går ett 7 km strava segment hela vägen hem. Hoppade idag, eller fegade ur kan man
säga.
Cykel mot vildsvinshägn.
Cykelhjul.
Delade en clifbar med svinen.
Ankorna väntade visst på att husse skulle komma hem.
Riktigt skön runda idag.
Distans: 26,7 km
Tid: 1:01:26
Hastighet: 26,1
Medelpuls: 156