[RR] Något stort på gång...
känner att det är mitt år i år. Dagens lilla tur genererade i en kortare film. En film som kan få oanade konsekvenser eller möjligheter, beror lite på hur en ser på det. Jag ska inte säga för mycket och sticka ut hakan allt för mycket men jag är relativt övertygad om att det snart kommer stå en fabriksny cykel i min lya inom kort och att jag inte betalat för den. Beskåda min korta rr och den som först hör av sig med ett skäligt bud, ett kontrakt som jag känner mig nöjd med, kommer dra den stora vinstlotten.....
Utöver mina drömmar så var det en fantastiskt härlig tur i skogen. En känner sig helt fantastisk när en cyklar men hela egoboosten försvinner tvärt när en kollar på de få korta filmsekvenser som spelas in....inte ens på så kort snutt får en till det. Livet är inte rättvist men lika roligt har jag för det.
Utöver mina drömmar så var det en fantastiskt härlig tur i skogen. En känner sig helt fantastisk när en cyklar men hela egoboosten försvinner tvärt när en kollar på de få korta filmsekvenser som spelas in....inte ens på så kort snutt får en till det. Livet är inte rättvist men lika roligt har jag för det.