[RR] På baghjulet i Maldiverna

Sigge Star

Aktiv medlem
Jag måste ju bara cykla vart än jag kommer... Denna gången på en ö i Maldiverna. Och på en underbart lila minicykel... Här är lite bilder
021280x892.jpg

031280x721.jpg

10960x1280.jpg

111280x721.jpg

13.JPG

LIte mer info på: http://siggestar.com/Biking/2016/guraidhoo.html

Hade
Sigge

Hm, lite tveksam till Maldiverna som cykelresmål. Visserligen gott om sol vilket tilltalar mig som solskenscyklist. Bergsgeten i mig skulle dock med all sannolikhet förgås.

@ Skogling. tydligen finns det flera Guraidhoo i Maldiverna. Denna ståtar med Maldivernas enda mentalsjukhus, som visserligen verkade mer som mentalfängelse. 230 patienter som inte får lov att gå utanför anläggningen...

@Goran S. Helt enig. Överhuvudtaget inte alls min typ av resmål, men vad gör man inte för sin arbetsgivare... Maldiverna som resmål verkar bygga på att man bara vill slappa, ngt som jag kan tänka mig att göra i nästa liv. typ.

Sigge Star sa:
@Goran S. Helt enig. Överhuvudtaget inte alls min typ av resmål, men vad gör man inte för sin arbetsgivare... Maldiverna som resmål verkar bygga på att man bara vill slappa, ngt som jag kan tänka mig att göra i nästa liv. typ.

Håller fullkomligen med. På semestern vill jag röra på mig - kontorsjobb ger inte så mkt fysisk aktivitet så att slappa bort semestern skulle kännas helt hjärnslött!

Tillbaka
Topp