[RR] Så in i h-te easy eller Vilse light med Marr
Efter att har skavt asfalt i en månad längtade jag ut i skogen så Marr och jag bestämde att vi skulle ta en fikatur. Det kändes jäkla soft att sätta på sig bagisarna igen för att skumpa runt i skogen lite. Jag hade grundat med 12 mil lvgcykling på förmiddagen så jag var inte jättepigg i benen men vi bestämde oss för en så-in-i-he-te-easy-tur eller så-långsamt-vi-lika-gärna-kunde-gå-tur :D
Roliga broar och spänger utanför Hörby :) Det får vi kolla in...
Ett stopp vid det lokala vattenhålet, så här på en lördagkväll.
Skål! :P
Framme vid grillplatsen. Engångsgrillen var ju aningens svårflörtad men tillslut så fick vi korvarna varma. Tror nog det är fin glöd vid det här laget ;)
Det var ett himla sprallande på firrarna. De hoppade efter sländor tydligen så det var lite aktion i bäcken.
Nästan så man ser skogstrollen som plockar ull?
Nu börjar Jenny bli trött. Straxt innan sammanbrottet
Och så börjar det skymma. Var är vi Marr?
"Hmm. Denna vägen är inte med på kartan. Jag tror vi ska, eeh, hiiitååt"
Det blev lite längre än vad vi planerade men en fin tur. Vilken tur att vi tog med lite att grilla. Tack för idag Marr.
För den som har strava: http://app.strava.com/activities/59100027
Roliga broar och spänger utanför Hörby :) Det får vi kolla in...
Ett stopp vid det lokala vattenhålet, så här på en lördagkväll.
Skål! :P
Framme vid grillplatsen. Engångsgrillen var ju aningens svårflörtad men tillslut så fick vi korvarna varma. Tror nog det är fin glöd vid det här laget ;)
Det var ett himla sprallande på firrarna. De hoppade efter sländor tydligen så det var lite aktion i bäcken.
Nästan så man ser skogstrollen som plockar ull?
Nu börjar Jenny bli trött. Straxt innan sammanbrottet
Och så börjar det skymma. Var är vi Marr?
"Hmm. Denna vägen är inte med på kartan. Jag tror vi ska, eeh, hiiitååt"
Det blev lite längre än vad vi planerade men en fin tur. Vilken tur att vi tog med lite att grilla. Tack för idag Marr.
För den som har strava: http://app.strava.com/activities/59100027
Senast ändrad: