Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Precis vad jag tänkte!Bor vi i samma land??? Man börjar nästan tröttna på alla bilder från södra Sverige nu....
Ser helt fantastiskt ut! Här i Stockholm har vi slungats tillbaka till sen november vädermässigt. Varken hackat eller malet, bars deppigt.
Stor igenkänning på den ...Bor vi i samma land??? Man börjar nästan tröttna på alla bilder från södra Sverige nu....
Ser helt fantastiskt ut! Här i Stockholm har vi slungats tillbaka till sen november vädermässigt. Varken hackat eller malet, bara deppigt.
Blåser friska vindar heter det härnere, men igår var det ganska lugnt :)Precis vad jag tänkte!
Fast jag tänkte också att det måste varit en massa motvind... (luttrad....)
En Canon 100D med 40 mm pannkaksobjektiv.Vad fotar du med?
Grazie, lo comprerò.En Canon 100D med 40 mm pannkaksobjektiv.
Njut av bilderna. Som grabb hängde jag mkt därnere (bla kollade jag hanggliders och modellflyg, och senare låg jag i lumpen och sköt där) och jag kan intyga att verkligheten kan vara ngt bister även där när det är vinter. Man det är faktiskt värt ett besök! Har även vandrat längs kusten från Nybrostrand till Kivik. Lätt värt men bäst på sommaren.Bor vi i samma land??? Man börjar nästan tröttna på alla bilder från södra Sverige nu....
Ser helt fantastiskt ut! Här i Stockholm har vi slungats tillbaka till sen november vädermässigt. Varken hackat eller malet, bara deppigt.