[RR] SS HT i kyla på landsväg(!?)
En första RR från min sida. Student som man är så har man ju privilegiet att kunna komma ut på tider då solen faktiskt är uppe. Idag var en sådan dag.
Jönköping är staden och planen var, kanske lite tråkigt, korta LVG-rundan fast på stela SS Inbred. Vädret var på topp med runt 8-10 minusgrader och vindstilla. Cykeln har mest använts som ta-sig-till-saker hoj men nu fick den bekänna färg med lite riktigt jobb.
Här kommer lite bilder, håll till godo.
Tagit mig uppför backarna som omger stadskärnan, återhämtning sker då det var liiite jobbigare att göra det med 36-16 utväxling än att spinna up med räsern.
nomnomnomnom
En liten avstickare in på "grusvägar", löjligt vackert.
njaa, skulle inte tro det va? inte idag...
Då behövs helt klart en annan utväxling. I alla fall för min del
Närmar mig staden söder ifrån. En dryg kilometer från Råslätt, miljonprogamsstadsdel, har man den här miljön.
Tack för mig
Jönköping är staden och planen var, kanske lite tråkigt, korta LVG-rundan fast på stela SS Inbred. Vädret var på topp med runt 8-10 minusgrader och vindstilla. Cykeln har mest använts som ta-sig-till-saker hoj men nu fick den bekänna färg med lite riktigt jobb.
Här kommer lite bilder, håll till godo.
Tagit mig uppför backarna som omger stadskärnan, återhämtning sker då det var liiite jobbigare att göra det med 36-16 utväxling än att spinna up med räsern.
nomnomnomnom
En liten avstickare in på "grusvägar", löjligt vackert.
njaa, skulle inte tro det va? inte idag...
Då behövs helt klart en annan utväxling. I alla fall för min del
Närmar mig staden söder ifrån. En dryg kilometer från Råslätt, miljonprogamsstadsdel, har man den här miljön.
Tack för mig