EST
Aktiv medlem
[RR] ute med trollen dag 2
Idag fick de bestämma vad de ville, funderade på badhus men när lillen insåg att det skulle ta några månader innan utomhusbaden öppnade så ville de tillbaka till högen & lekplatsen :)
Idag cyklade vi inte så mycket hängde mest runt högen & körde ner för saker å klättrade å hoppade :)
Så glad att ha hoppat ner :)
Sen drog vi till lekplatsen. Jag testade köra ner idag med.
Sen kom Adam å levererade en spräckt Bird ram å hakade på å lekte lite innan han skulle köra utför på högen.
Kollar in linjen.
Så nada problem :) Så har jag suttit å glott på BMX filmer i helgen så nu ville jag testa en wallride, har ju sett att man måste ha mycket fart & vara bestämd!!
Adam testade med...med blandade resultat ;)
När han väl var nere här så stod han bredvid cykeln :)
Här tog han sig en liten vilopaus mitt i.. :)
Här glömde han hojen mitt i..
Annars så var det rätt så löst så det var inte så lätt faktiskt å han gav sig ju inte !!
Barnen hade väldigt roligt när de tittade på :)
Nåväl förlåt Adam men det var faktiskt riktigt roligt du får mobba mig imorgon ;) Nu var det bara vi kvar & efter ägg falukorvsmacka så körde ungarna på. Idag så gick det finfint för dottern med :)
Jag å grabben hade tävling ner för ett par rör som han vann stort!
Grabben ville med köra wallride :)
Sen snodde han storesyrrans hoj å gav sig av :)
Ingen stress.
Lite till snart :)
Idag cyklade vi inte så mycket hängde mest runt högen & körde ner för saker å klättrade å hoppade :)
Så glad att ha hoppat ner :)
Sen drog vi till lekplatsen. Jag testade köra ner idag med.
Sen kom Adam å levererade en spräckt Bird ram å hakade på å lekte lite innan han skulle köra utför på högen.
Kollar in linjen.
Så nada problem :) Så har jag suttit å glott på BMX filmer i helgen så nu ville jag testa en wallride, har ju sett att man måste ha mycket fart & vara bestämd!!
Adam testade med...med blandade resultat ;)
När han väl var nere här så stod han bredvid cykeln :)
Här tog han sig en liten vilopaus mitt i.. :)
Här glömde han hojen mitt i..
Annars så var det rätt så löst så det var inte så lätt faktiskt å han gav sig ju inte !!
Barnen hade väldigt roligt när de tittade på :)
Nåväl förlåt Adam men det var faktiskt riktigt roligt du får mobba mig imorgon ;) Nu var det bara vi kvar & efter ägg falukorvsmacka så körde ungarna på. Idag så gick det finfint för dottern med :)
Jag å grabben hade tävling ner för ett par rör som han vann stort!
Grabben ville med köra wallride :)
Sen snodde han storesyrrans hoj å gav sig av :)
Ingen stress.
Lite till snart :)