Rysk brudreklam med hhappygaranti?

Brakastruten

Aktiv medlem
Ställer mig frågande till hur feminist-tillvänt happy vill verka numera, när man bannar cykel plus flicka, men har flickor minus kläder i bannern?

Vilket ansvar tar den ansvarige för hur det utvecklar sig socialt, för de i kylan mjölkstockade stackarna?

Hade vi inte redan löst dejtingen internt..

Jag får bara Silja Line och annan pensionärsreklam. Det måste vara du som har dirrty cookies in the jar om du hajjar.
;)

Jag får bara en djävla golfreklam .
Var ju 10 år sen jag gömde undan klubborna i garaget .
Hade ju hellre tagit penisförlängning .

Screenshot_20161031-104133.png

Jag får reklam av nån tjej som vill träffa mig i sommar, och ha betalt för det. Är inte det lite suspekt?

Bilagor

• Screenshot_20161118-225043.png
    Screenshot_20161118-225043.png
    170.5 KB · Besök: 34
Nja, så mycket ryskor har jag inte sökt, och än mindre av kvinnligt höstmode! Hade det varit retroprylar , hade jag inte reagerat. Lite felinställd reklamanpassning.

Hehe, ja ibland undrar man hur "smart" reklamen är.
Efter att jag varit in på Ali express och kollat på några gafflar fick jag nedanstående reklam.

Pungkulorna förstår jag. De har jag ju kollat in någon gång. Kondomerna kan ju kopplas till pungkulorna. De övriga bilderna ser jag inte riktigt vad de föreställer, men jag får vissa associationer...

Bilagor

• _20161118_230444.JPG
    _20161118_230444.JPG
    85.6 KB · Besök: 36
På några andra sajter har jag fått reklam för Game of thrones...på finska? Sen norska...
Fast den senaste reklamen där har varit för en begravningsbyrå. Vet GoogleAds något som inte jag vet?

ForesterGuy sa:
På några andra sajter har jag fått reklam för Game of thrones...på finska? Sen norska...
Fast den senaste reklamen där har varit för en begravningsbyrå. Vet GoogleAds något som inte jag vet?

Vissa tankar är klokt att inte tänka till dess logiska slutpunkt.

Brakastruten sa:
Ställer mig frågande till hur feminist-tillvänt happy vill verka numera, när man bannar cykel plus flicka, men har flickor minus kläder i bannern?

Va?
Världen är orättvis - jag vill ha mer lättklädda fruntimmer i min reklam.

Det är inte OK att påtvingas reklam om att min värld är på väg mot pensionsundergång.

Varannan reklam för mig verkar vara från svenska spel, de tycker att jag ska skaffa bättre spelkoll.. jag som brukar satsa en tia på oddset på nån hockeymatch en gång i månaden, på sin höjd.

En ny för idag är annars den här som gör reklam för numera kriminell verksamhet, drönarfoto:

IMG_2972.PNG

Idag är det lite mindre tjatigt, men lika oönskat ändå. Skall visst ut och campa med några elektronikedjor och ha game of thrones-tema. Inget cykelrelaterat eller tidigare påtänkt.
Har tidigare avsagt mig individanpassad reklam där det går och gör sökning via Yahoo istället för Google.
-Räcker så bra med påklädd svensk dejting, för att det skall bli problem.

Ja nu är det riktigt happy i campinggänget, med cancer och hiv för hela månadslönen. Precis vad jag brukar leta efter! Känns sådär. Särskilt när folk dör som flugor runt en.

hm sa:

Tittade på min golfreklam igen och hittade ett x uppe i hörnet .

Screenshot_20161119-113017.png

Och se där beror på vart jag bor ...o

Screenshot_20161119-113009.png

Bengt-re sa:
hm sa:
hm sa:

Tittade på min golfreklam igen och hittade ett x uppe i hörnet .

Och se där beror på vart jag bor ...o

Känns väl tryggt att farbror google vet vad du gillar och var du bor?

???

Öh ja . Många som vet var jag bor . Jag har inte hemlig adress.
dom är inte värst bra på att tro vad jag gillar, det är lite oroande däremot.

Brakastruten sa:

Vilket ansvar tar den ansvarige för hur det utvecklar sig socialt, för de i kylan mjölkstockade stackarna?

Hade vi inte redan löst dejtingen internt..

Jag saknar cykel+flicka tråden men den var kanske lite ensidig, kanske dom som gillar snygga män/killar kunde lägga upp lite snygga killar i den. Jag menar jag tittar gärna på cykelflickor men om det skulle dyka några killar i den så kan jag alltid scrolla förbi eller känna mig kränkt av hur vältränad jag inte är :D.

Tillbaka
Topp