s-works venge ram ebay

s-works venge ram ebay
Du har antagligen betalat med paypal så det är bara öppna en claim om varan inte motsvarar annonsen.

Det jag hakar upp mig på är att säljaren har noll i feedback.

Sen borde man väl kunna få en smula mer på ebay för en sånhär ram så jag tror tyvärr det är en billig kopia.

s-works venge ram ebay
Det är nog enklare att göra en trovärdig kopia av ett "originalkvitto" än av en kolfiberram. Kan man det ena så borde inte det andra generera några bekymmer.
Med vänlig hälsning,
Magnus

s-works venge ram ebay
Ja jag har betalat via paypal så jag får ju tillbaka pengarna ifall varan är falsk. Jag mailade säljaren direkt efter köpet och sa att ifall ramen är fejk så behöver du inte skicka den för jag kommer att åka till en auktoriserad återförsäljare och få den kollad.

s-works venge ram ebay
såklart den är fejk... Kolla din mail kanske ett mail som detta fastnat i skräpkorgen!

"ID3980044: Skatteåterbäring: 5325,00 SEK‏

Från: Skatteverket.se (taxrefund@skat.se)

Kära skattebetalare,

Våra register visar att du är berättigad till en skatteåterbäring på:
5325,00 SEK

Var vänlig och fyll i formuläret innan 2014-05-09.
Det snabbaste och enklaste sättet att få din återbäring är en direktinsättning på ditt person/sparkonto.
* Klicka här för att få åtkomst till din skatteåterbäring.

Adressen till vårt huvudkontor hittar du på vår webbplats:
http://www.skatteverket.se/

Upphovsrätt © 2014 Skatteverket Sverige. Alla rättigheter förbehålles. "

s-works venge ram ebay
Antagonisten skrev:
-------------------------------------------------------
> Vad har det mailet gemensamt med TS köp av ram?

Sannolikheten att ramen är original är ungefär lika stor som att du kommer få pengar om du följer instruktionerna.

Tyvärr är det ju så, om något är för bra för att vara sant så är det oftast inte heller det! Men jag har haft fel förut, och hoppas för TS skull att ramen är äkta. Om inte annat att han fortfarande är nöjd med köpet och ramen.

s-works venge ram ebay
1367405595011-1x3b6n9igck40-700-80.jpg

Kanske läge att investera i en http://www.stadium.se/sport/hockey/...uctUUID=gAQKd3emx5gAAAE_CcZN31SI#.VE04cPmG-hQ

s-works venge ram ebay
Ja jag vet inte vad jag ska tro. Vengen på bilden kan ju vara äkta men det behöver ju inte betyda att ramen jag får är det. Han har iallafall fall skickat ramen och jag har fått spårnings information.

s-works venge ram ebay
Jag har aldrig haft en Specialized. Men jag "antar" att de liksom andra finmärken som t.ex Cervelo låter ägarna registrera sina ramar via ramnummer (serienummer). På min ram sitter det även en liten QR code. Med hjälp av den koden kan man registrera sin ram för att bl.a få garantierna. Om det är en fulram, en snodd ram eller något annat fel lär de reagera om man frågar på det serienumret. Så om jag var du skulle jag till att börja med be om foton, med bl.a serienumret. Är numret OK och det är samma nummer på ramen som du sen får skickad till dig är det väl frid och fröjd?

s-works venge ram ebay
Miss Lycka skrev:
> Kan detta bli lika episkt som Geos tempocykel?

Ja detta har helt klart potential.

s-works venge ram ebay
racer84 skrev:
> Tjena ramen har inte kommit ännu. Men jag köpte
> den här
> idaghttp://www.ebay.com/itm/400803111392?_trksid=p
> 2059210.m2748.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
> vad tror ni?

Vad skulle kunna gå fel?

s-works venge ram ebay
racer84 skrev:
> ...jag köpte den här idag...vad tror ni?

Jag hoppas att Oltre-ramen är j-vligt bra! (14 ksek för en begagnad kolfiberUltegra? En ny kostar obetydligt mer än så).

s-works venge ram ebay
racer84 skrev:
> ...Tänkte faktiskt sälja oltren eftersom den är för liten för mig.

Varför köpte du den då?

s-works venge ram ebay
racer84 skrev:
> Det där är en xr1

e' de' bra eller dåligt? (nej, jag vet inget om Bianchi:s cyklar, men du får gärna förklara)

Tillbaka
Topp