sa calobra, mallorca

cyclepro

Ny medlem
sa calobra, mallorca
Ska ned till Mallis i april som så många andra och tänker defenitivt köra den beryktade Sa calobra klättringen. Är det nån som har satt nån bra tid i den, uppför alltså, eller vet nån som pressat tarmarna ur sig där? Eller någon annan backe där nere som man kan tävla mot? eller ännu bättre.. kan det bli en happy-tävling därnere i mitten av april

sa calobra, mallorca
Jag ska ner till Mallis i slutet av Mars och finns det beryktade klättrignar komemr jag definitivt att köra dem :-)

Efter det så kan du få min tid att race'a mot iaf, lovar att sätta något svårslaget :-)

sa calobra, mallorca
Uppför Puig Majore ca 14km, på under 40 minuter är bra! Iofs är väl under 50 minuter bra.

Curre Söderlunds ska ha grejat det på 30 minuter!
Respekt!

/Anders

sa calobra, mallorca
28 km/h uppför är ju knappast dåligt.!

Jag har glassat uppför många klättringar på mallis men har inga tider att komma med. Väl någon bild från sa calobra. Men dom är på andra datorn..
Kanske återkommer.

Tävla, dä ä skoj.

Vi ses 4:e februari!

sa calobra, mallorca
Vad fick du 28km/h ifrån?

När jag var där så hörde jag att Renäng (tror det var den yngsta av dom) körde upp på 24minuter.Det var ju rättså grymt med tanke på vilken tid jag själv kom upp på.

sa calobra, mallorca
MattiasE skrev:
-------------------------------------------------------
> Vad fick du 28km/h ifrån?
>
> När jag var där så hörde jag att Renäng (tror det
> var den yngsta av dom) körde upp på 24minuter.Det
> var ju rättså grymt med tanke på vilken tid jag
> själv kom upp på.

14 km på 30 minuter, innebär 28 km på en timme, alltså 28 km/h

sa calobra, mallorca
var det 24 min i sa calobra så pinna han på rätt bra.. siktar dock själv att köra den under halvtimmen igen...(luktar skryt va??)
MattiasE... vad körde du på??

Tillbaka
Topp