Så j.... typiskt!!!

• Trådstartare Trådstartare kella
  • Start datum Start datum
K

kella

Guest
Så j.... typiskt!!!
Tjena!
Nu har jag kommit igång med min träningen ordentligt, efter en lång förkylning.
Börjar känna att flåset blir bättre. Å vad händer då!!
Jo jag gör världens klantigaste vurpa och bryter Nyckelbenet. (Aj aj aj)
Så nu får man vara hemma och knapra Citadon, istället
för att vara i skogen och käka lera. :(
Kella.

Så j.... typiskt!!!
Tråkigt. Aldrig kul att vara skadad.
Men du får väl se det från den possetiva sidan: Nu kan du sitta framför HappyMtB.org hela dagarna i stället ;).

Krya På Dig!

Så j.... typiskt!!!
Bryta nyckelbenet suger. Sitter själv nyopererad då man fixat ett felläkt nyckelben. (Vurpa för tre år sedan, snabb vård här i landet)

Krya på dig och hoppas att det läker som det skall.

Så j.... typiskt!!!
Krya på dig. Klart surt må jag säga.

Är själv belagd med i alla fall tävlingsförbud då jag har en inflammerad hälsena. Efter att ha sett hur det gick för Kajsa Bergkvist så känner jag mig klart motiverad att inte överanstränga senan. Får en inre bild på hur det skulle gå om man gjorde en liten dropp och landar lite klumpigt eller att man trycker på ordentligt och ena foten inte längre går att använda....
Nej nu blir det bara mycket lugna sköna söndagscykelturer tills detta har läkt.

Var det inte Tyler Hamilton som cyklade hela TDF förra året med en förvisso liten men ändock fraktur genom nyckelbenet. Skulle jag inte rekommendera men vilken prestation. (gör inte som han)

;~}

Så j.... typiskt!!!
Håller med: Krya på dig! Själv håller jag på att läka efter vurpan förra lördagen (har haft ett skrubbsår som till en början var nästan lika stor som handflatan). Jag har bytt bandage 4 ggr/dagen och min soppåse ser ut som "Mumiens hämnd", ungefär.

Det värsta är nog (när smärtorna har stillnat) att man längtar upp i sadelsn så in i h-e! Den här veckan har känts som ett år ungefär. Man känner sig helt utsvulten på cykling och det blir inte bättre av att man sitter och glor på Tour de France heller. Som att torrsimma eller, eller.. ja ni får fantisera själva..

Så j.... typiskt!!!
Nu har det gått en månad sedan olackan, sitter fortfarande hemma å har ont.
Men jag blir riktigt glad när jag läser om era sköna Happy träffar.
Hoppas att det blir mycket av den varan nästa år.

Kella

Så j.... typiskt!!!
Trist för er, krya på er.
Själv så är man frisk men cykeln blev inte så frisk av hoppet för 2 dagar sedan. Har precis köpt nya hjul och gjorde ett fint litet hopp från en sten med troligen alldeles för hård landning. Suck, min nya Mavic 721xc är inte rak längre :-( , får nog slita mig från HappyMTB och ta den till doktorn...

Tillbaka
Topp