Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
m3lk3r sa:Drog av första åket på min hardtail. Tappade bort mig lite och hamnade på riktigt svåra stigar. Hängde på en riktigt duktig cyklist som visade lite men hade nog behövt lite mer inser jag.
Nån som är sugen på att köra en riktigt lätt runda och visa lite? Regn är påväg in men nån torr dag i helgen eller nästa vecka?
Larsss sa:Jag har gärna sällskap på en tur imorgon vid kl. 9-10. Gärna omkring 2,5h ~2mil. Från härlanda tjärn bort mot golfbanan?
wman sa:Såg det här lite sent men tänkte också köra imorgon fm. typ 9:30 och kanske 2h om det inte spöregnar. Tar gärna sällskap om du hinner se det här.
Säg till om du kör i Änggården istället så är jag på. Flåset är rätt lågt men jag har kul i alla fall.laasesku sa:Bumb
Nån som ska med ut på en riktig flås-runda? I veckan kanske?
Då menar jag att jag har noll kondition i princip?. Folk med kondition undanbedes
Åbbe sa:Säg till om du kör i Änggården istället så är jag på. Flåset är rätt lågt men jag har kul i alla fall.laasesku sa:Bumb
Nån som ska med ut på en riktig flås-runda? I veckan kanske?
Då menar jag att jag har noll kondition i princip?. Folk med kondition undanbedes
Det skulle vara kul, jag är ingen speciellt erfaren MTB cyklist, så EASY vore bra...
Mvh Ulf S.