Salsa hemma igen =)

SalsaJohan

Medlem
Salsa hemma igen =)
Hej alla!
Vet inte om detta passar sig i forumet - admin får ta bort detta i så fall.
Men min kära Salsa Dos Niner blev stulen i helgen, och nu såg en bekants bekant den ligga ute på facebooks marketplace i Falkenberg (den blev stulen i Stockholm).
Annonsen togs bort efter några timmar. Har försökt annonsera med efterlysning på samma site ii Falkenberg men facebook plockar bort inlägget.
Då jag nu är tämligen säker på att den är i södra Sverige nånstans, skulle jag uppskatta enormt om cykelkompisar boende där hojtar till om ni ser cykeln eller annons om försäljning,
Den är väldigt custom och dessutom omlackerad så det skulle förvåna mig om det fanns någon annan som liknar den,

Skärmbild 2021-05-10 174854.png

Tacksamma hälsningar
Johan

Hasse#7

Aktiv medlem
Salsa hemma igen =)
Som Berk är inne på, locka lämpliga läsare med stulet, sedd på ort, datum, tid och modell i rubrik. Ett av få tillfällen när det kan vara bra att ha sitt telefonnummer med också för att kunna agera fort.

AlfaAlfa

Aktiv medlem
Salsa hemma igen =)
Hej alla!
Vet inte om detta passar sig i forumet - admin får ta bort detta i så fall.
Men min kära Salsa Dos Niner blev stulen i helgen, och nu såg en bekants bekant den ligga ute på facebooks marketplace i Falkenberg (den blev stulen i Stockholm).
Annonsen togs bort efter några timmar. Har försökt annonsera med efterlysning på samma site ii Falkenberg men facebook plockar bort inlägget.
Då jag nu är tämligen säker på att den är i södra Sverige nånstans, skulle jag uppskatta enormt om cykelkompisar boende där hojtar till om ni ser cykeln eller annons om försäljning,
Den är väldigt custom och dessutom omlackerad så det skulle förvåna mig om det fanns någon annan som liknar den,

Visa bilaga 488048
Tacksamma hälsningar
Johan

Sjukt trist att den är stulen, men vi ska hitta den igen! Om du söker på forumet här så hittar du byggtråden på den!:)

mvj/Daniel

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer