SAS Sport
Hej!
Ja, jag vet att det inte är alla som funderar på att åka ut och resa just nu, men jag har faktiskt en fundering på det :)
I alla fall, SAS har något de kallar för SAS Sport, vilket man kan ta del av för att enklare resa med sportutrustning, t ex få med sig två väskor per person à 23 kg.
www.sas.se
"Vem kan boka SAS Sport?
* Medlemmar i de skandinaviska idrottsförbunden (SIF, NIF, DIF):
Om din förening eller ditt lag är medlem i det skandinaviska idrottsförbundet (SIF, NIF, DIF) kan du dra fördel av förmånerna från SAS Sport."
Nu undrar jag, finns det mountainbike-föreningar som är med i de skandinaviska riksidrottsförbunden?
Via den här länken kan man annars registrera sig som förening hos SAS:
www.sas.se
Ja, jag vet att det inte är alla som funderar på att åka ut och resa just nu, men jag har faktiskt en fundering på det :)
I alla fall, SAS har något de kallar för SAS Sport, vilket man kan ta del av för att enklare resa med sportutrustning, t ex få med sig två väskor per person à 23 kg.
SAS Sports-priser – Rabatterade priser för klubbar och föreningar
Med ett SAS-konto kan din förening få rabatter på sportbiljetter, huvudsakligen i samband med inrikesresor inom Skandinavien och Europa »
* Medlemmar i de skandinaviska idrottsförbunden (SIF, NIF, DIF):
Om din förening eller ditt lag är medlem i det skandinaviska idrottsförbundet (SIF, NIF, DIF) kan du dra fördel av förmånerna från SAS Sport."
Nu undrar jag, finns det mountainbike-föreningar som är med i de skandinaviska riksidrottsförbunden?
Via den här länken kan man annars registrera sig som förening hos SAS: