Säteråkning Mtb.

Wahoon

Ny medlem
Säteråkning Mtb.
Hej.

Vi börjar bli ett litet gäng som åker ihop i och omkring Säter. Främst drar vi fram i skogarna men det händer att vi tar en och annan grusvägstur.

Jag vet själv hur trist det kan vara att susa fram ensam och vill med denna tråd då bjuda in fler att haka på.
Vi som åker är ett glatt gäng med olika nivå på kondis, kunskap och erfarenhet så alla får vara med och träna.
Vi försöker göra åken så varierade det går så att det ska passa alla.

Så är någon ute efter att hitta någon/några att åka med så finns vi.
Hör av er här i tråden så kan jag Pma kontaktuppgifter.

/S

Säteråkning Mtb.
Shindou skrev:
-------------------------------------------------------
> Fråga wengelin! :-)

Äh blir ju trist att behöva vänta hela tiden.;-)

Säteråkning Mtb.
Jag är klart intresserad efter att nyligen ha flyttat hem till Säter igen. Senast jag bodde här hade jag ännu inte upptäckt cyklingens underbara värld så nog känner man sig lite vilsen i skogen ibland.

Säteråkning Mtb.
Svalgis: PMa mig ditt namn så kan jag lägga till dig i en nystartad grupp på fäjsbåck där jag lyckats skramla ihop ett gäng.

Tänka sig va. De använder inte happy?!? Katastrof..

Säteråkning Mtb.
Hej ,
hade planerat en tur upp till säter :) Vart ska man cykla , vad är roligast ? Finns de några bilder eller filmer som man skulle kunna kika på ? :)

Säteråkning Mtb.
Om ni inte besökt CK Naténs träningar tis/tors kl 18:00 från Hockeyhallen så rekomenderas detta. Jag själv är tillbakaflyttad till säter och är med i mån av tid.
Imorn bjuds det mest troligen på en tekniklektion av mig.
Välkommen/ Emil

www.emillindgren.com

Säteråkning Mtb.
Ikväll kör vi igen. Tanken är att utforska skogarna kring dammsjön i Solvarbo. Finns mycket rolig åkning där.
Som vanligt är det samling 18.00 på havregärdet i Säter.

Välkommna.

Tillbaka
Topp