Sävja Pumptrack Uppsala. Skick? Alternativ?

Aktiv medlem
Hej!

Någon som har koll på skicket på Sävjas Pumptrack? Var några år sedan jag var där? Är det barn som leker ( skolgård?!) på dagarna?
Söker kul projekt att göra med dotter när dagis är stängt. Tror Älvsjö Bmx är lite för stor än. Har vi andra lätt-åkta men roliga alternativ?

Hon älskar att cykla och jag vill inte förstöra det genom att börja för stort.

20181118_105709.jpg

received_2203799499886618.jpeg

Upplands väsby. Finns ingen anledning att åka längre bort.

Senast ändrad:
Väsby är iof fin men det var så sjukt mycket folk när jag var där sist att det var i princip oåkbart.
Fast på dagtid är det kanske bättre?

Var i Sävja med sonen igår. På helgerna känns det som att det är aldrig mer än ett par stycken som är där samtidigt. Vet inte riktigt hur det är mån-fre. Skicket är okej, allt går att cykla/hoppa, men det märks lite att kommunen inte gör så mycket med den.

Jag har varit med sonen på öppna förskolan bredvid pumptracken i Sävja dagtid. Inte sett till några cyklister.

Tack för svar! Vi börjar troligen med Väsby, den är inte upplyst på kvällar vad jag har hört. Vilket är konstigt.

Är det för mycket folk kör vi Uppsala.

Helt själva var vi! Perfekt!

Firade med att köpa två nya hjälmar hos LBS!

Bilagor

• 20181120_110135.jpg
    20181120_110135.jpg
    302.8 KB · Besök: 1,533
Nu har de lagt ny sand på pumptracken i Sävja. Såg bra ut. Körde lite på hardtailen och då känns ju pucklarna alltid lite trånga så ska dit o testa med DJ:n så snart som möjligt

Tillbaka
Topp