Jimpakongo
Aktiv medlem
[SBR#24] Rally i all enkelhet II
Snygga bilder alla!!!!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jlehtinen sa:Här finns det lite mer bilder från dagens race, fotokredit går till happys egen krigsfotograf jofahjälm!
https://www.dropbox.com/sh/74shshzb39np820/AACItAoBlfvTwChKTSKDgrXLa?dl=0
Stor tack till Stalle och gänget för årets första rally!
jlehtinen sa:Här finns det lite mer bilder från dagens race, fotokredit går till happys egen krigsfotograf jofahjälm!
Stor tack till Stalle och gänget för årets första rally!
Luthman Photography sa:Jag skulle nog säga att det där är beyond the edge.
Hasse#7 sa:Den här Jofahelmut i listan, är det en doppelganger?
Stor tack till Stalle och gänget för årets rally!
Jeppe Dav sa:Kan inte låta bli att hetsa lite inför kommande SBR XX
Ses där !
Kung Stalle sa:Nu har jag gjort vad jag kan med de tider som finns. Se första inlägget för resultatPDF och lite kommentarer.
Jeppe Dav sa:Kan inte låta bli att hetsa lite inför kommande SBR XX
Ses där !
Kung Stalle sa:Nu har jag gjort vad jag kan med de tider som finns. Se första inlägget för resultatPDF och lite kommentarer.
Stalle
s sa:Åh, herrejävlars va dåligt! 39:a, trettionionde plats. Det hade känts bättre att DNF:a. Mutter mutter
larsaw sa:s sa:Åh, herrejävlars va dåligt! 39:a, trettionionde plats. Det hade känts bättre att DNF:a. Mutter mutter
Vi i Glasberga-crew siktar på ett återkommande SBR till i början av maj (dock ej spikat ännu), så det är bara att börja hetsträna. NU!
s sa:Kung Stalle sa:Nu har jag gjort vad jag kan med de tider som finns. Se första inlägget för resultatPDF och lite kommentarer.
Stalle
Åh, herrejävlars va dåligt! 39:a, trettionionde plats. Det hade känts bättre att DNF:a. Mutter mutter.
Nåja, jag hade i alla fall väldigt trevligt. Superfina banor och ett proffsigt amatörarr av Stalle & Co. Mera sånt!
Kung Stalle sa:s sa:Kung Stalle sa:Nu har jag gjort vad jag kan med de tider som finns. Se första inlägget för resultatPDF och lite kommentarer.
Stalle
Åh, herrejävlars va dåligt! 39:a, trettionionde plats. Det hade känts bättre att DNF:a. Mutter mutter.
Nåja, jag hade i alla fall väldigt trevligt. Superfina banor och ett proffsigt amatörarr av Stalle & Co. Mera sånt!
Tack tack!
Det roliga/konstiga är ju att du ligger jämt på alla sträckor utom SS4 där du bah drämmer till med en 20e bästa tid?! Was?
Stalle
Kung Stalle sa:s sa:...bla...
Tack tack!
Det roliga/konstiga är ju att du ligger jämt på alla sträckor utom SS4 där du bah drämmer till med en 20e bästa tid?! Was?
Stalle
H. sa:...min mest ambitiösa heatmap någonsin.
s sa:Kung Stalle sa:s sa:...bla...
Tack tack!
Stalle
Mmmm, kul men något oklart hur det där gick till. Tog det riktigt lugnt ner för stora branten men hade å andra sidan rekat en bra linje så jag kunde hålla "överljudsfart bland rötter och sten och andra tjorvigheter".